KOOP NIET BIJ cycles4u.de
Moderator:Beheerders
okay ik wil het niet doen maar ze vragen erom.
>:( !!!!! BESTEL GEEN ONDERDELEN BIJ DEZE INTERNET SHOP!!!!!! >:(
Het is nu 8 weken geleden dat ik een paar SAINT cranks heb besteld bij cycles4u.de. Eerst opgebeld en gevraagd hoelang en hoe en wat. De manager heeft mij verzekerd dat het onderdeel in stock was, en zodra het geld binnen zou zijn het er 1-3 dagen later thuis zou worden bezorgd.
6 Weken lang dezelfde belofte, en nog steeds niets. Nu nemen ze de telefoon al niet eens meer op of zetten me " on hold " die me er direct weer afknikkerd.
165 euro incl bezorging klinkt goedkoop, maar als je de phone kosten naar duitsland erbij opteld kun je beter direct voor catalogus prijs inkopen!!!!!
Ik ben het wachten beu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 8 weken is toch niet norMAAL?!!!! >:(
Als ze nou gewoon eens eerlijk zeggen en laten weten dat ze niet kunnen leveren dan zou het iets wat more convenient zijn.
>:( !!!!! BESTEL GEEN ONDERDELEN BIJ DEZE INTERNET SHOP!!!!!! >:(
Het is nu 8 weken geleden dat ik een paar SAINT cranks heb besteld bij cycles4u.de. Eerst opgebeld en gevraagd hoelang en hoe en wat. De manager heeft mij verzekerd dat het onderdeel in stock was, en zodra het geld binnen zou zijn het er 1-3 dagen later thuis zou worden bezorgd.
6 Weken lang dezelfde belofte, en nog steeds niets. Nu nemen ze de telefoon al niet eens meer op of zetten me " on hold " die me er direct weer afknikkerd.
165 euro incl bezorging klinkt goedkoop, maar als je de phone kosten naar duitsland erbij opteld kun je beter direct voor catalogus prijs inkopen!!!!!
Ik ben het wachten beu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 8 weken is toch niet norMAAL?!!!! >:(
Als ze nou gewoon eens eerlijk zeggen en laten weten dat ze niet kunnen leveren dan zou het iets wat more convenient zijn.
Re:KOOP NIET BIJ cycles4u.de
Das idd klote voor je.
Maar goed, misschien had je beter eerst hier kunnen checken of deze gasten wel deugen. Ik heb deze webwinkel nog nooit voorbij zien komen hier (wat overigs niet betekent dat het niet deugt).
ps: met wat minder uitroeptekens snappen we het ook wel hoor!

ps: met wat minder uitroeptekens snappen we het ook wel hoor!
Gewoon bij bike2build kopen. Ik heb er laatst nog eentje in mijn handen gehad. 3 weken geleden ongeveer.
Wow ik heb ff die website bezocht
. Wat een trieste bedoening. Het duurt een euwigheid voor die website geladen is dus ik ben maar afgehaakt op een gegeven moment ;D ;D ::)

wel jah koop gewoon bij een ECHTE shop zoals abc , geen problemen meer en inclusief een lieve glimlach :d
-
idd de site is super traag, en ziet er amateuristisch uit.
Nu is dit niet bepalend voor een goede webwinkel maar ik vrees toch het ergste voor je. Ik bedoel als je ergens 2 maanden op moet wachten en vervolgens wordt de telefoon niet opgenomen ??? hoax??
Nu is dit niet bepalend voor een goede webwinkel maar ik vrees toch het ergste voor je. Ik bedoel als je ergens 2 maanden op moet wachten en vervolgens wordt de telefoon niet opgenomen ??? hoax??
triest man ik ken het probleem nl hier heeft ook zon zaak

Ik heb al 2 Keer iets besteld bij ze, eerste keer ging erg goed. Tweede keer liep niet zo soepel maar het kontakt via de mail was ok.
Hulde iig voor de prijzen van de SRAM triggers.
Martin.
Hulde iig voor de prijzen van de SRAM triggers.
Martin.
Ik heb niets dan goede ervaringen met www.bike-discount.de. Al zeker 10 keer spullen besteld. Reageren meestal binnen een paar uur op je mailtjes indien er vragen zijn. Zeer nette prijzen ook.
Allen bedankt voor de symphatieke opmerkingen, ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk. Maar mijn verbazig werd vanochtend nog eens overtroffen met het volgende bericht:
" Today we wired you the money for the cranks back. I don"t know waht happend. I saw in our System that
the packed was shipped and we wrote a invioce.
Today I found out that the people in the warehouse haven"t shippet anything. I found your order between two forks.
I think you are verry mad right now. I understand that.
We wired you the money back for the cranks.
Thanks
Karsten Brucks "
dat is dus de baas daar die mij ,al 8 weken precies vandaag, heeft laten wachten op die SAINTS. Hij zegt wel bedankt, maar voor wat?! Ik heb zeker 20 euro naar hem gebeld enzo? Maar daar kan ik zeker niets op verhalen wel? (niet te vergeten dat 8 weken geleden de zon nog dikwijls scheen, nu ook al niet meer)
jullie iig wel bedankt!!!!
" Today we wired you the money for the cranks back. I don"t know waht happend. I saw in our System that
the packed was shipped and we wrote a invioce.
Today I found out that the people in the warehouse haven"t shippet anything. I found your order between two forks.
I think you are verry mad right now. I understand that.
We wired you the money back for the cranks.
Thanks
Karsten Brucks "
dat is dus de baas daar die mij ,al 8 weken precies vandaag, heeft laten wachten op die SAINTS. Hij zegt wel bedankt, maar voor wat?! Ik heb zeker 20 euro naar hem gebeld enzo? Maar daar kan ik zeker niets op verhalen wel? (niet te vergeten dat 8 weken geleden de zon nog dikwijls scheen, nu ook al niet meer)
jullie iig wel bedankt!!!!

nuppilup schreef:
Ik heb niets dan goede ervaringen met www.bike-discount.de. Al zeker 10 keer spullen besteld. Reageren meestal binnen een paar uur op je mailtjes indien er vragen zijn. Zeer nette prijzen ook.
Thankx for the link, ik ben er al eens geweest voor een rij maatje van me voor zon radon, maar nu zie ik dat zij nog eens goedkoper zijn ook nog, thankx ;D
-
Los van het wel of niet (op tijd) leveren zijn de prijzen niet allemaal even aantrekkelijk er zit wel wat tussen, maar sommige onderdelen zijn b.v. bij S-Tec goedkoper. Moraal van het verhaal kijk en vergelijk eerst voor je een keus maakt om wat te kopen.
Cranck Brothers Candy SL is er vet goedkoop! 95 euro. mooie prijs.
ZE FLIKKEN HET TOCH WEER!!!!!
17 sep tember krijg ik mail, sorry dat je ze niet hebt, we hebben het geld terug gewired.
Tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Ik bel en wordt voor de 20ste keer in de wacht gezet tot de phone automatisch ophangt. Een half uur zijn ze niet te bereiken, en als ik ze krijg komen ze met het verhaal dat ze mijn bank gegevens niet hebben nadat ik heb gedreigt met mijn advokaat langs te komen.
Zoiest even laten weten zou fijn zijn.
Eergisteren met Bike2Build gebeld voor een setje banden/tubes, vandaag binnen gekregen zonder gezeik of wachttijd. TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17 sep tember krijg ik mail, sorry dat je ze niet hebt, we hebben het geld terug gewired.
Tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Ik bel en wordt voor de 20ste keer in de wacht gezet tot de phone automatisch ophangt. Een half uur zijn ze niet te bereiken, en als ik ze krijg komen ze met het verhaal dat ze mijn bank gegevens niet hebben nadat ik heb gedreigt met mijn advokaat langs te komen.
Zoiest even laten weten zou fijn zijn.
Eergisteren met Bike2Build gebeld voor een setje banden/tubes, vandaag binnen gekregen zonder gezeik of wachttijd. TOPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!