Niet reagerende mensen via mail
Moderator:Beheerders
Daar kan ik me echt aan irriteren, hoevaak iemand gewoon niet meer terugmailt ofzo. Ik heb zon leesbevestiging op mn Outlook dus zie wanneer mensen de mail lezen maar krijg soms laat en soms helemaal niks nooit terug. Dat er is een mailtje zoekraakt begrijp ik wel maar zoveel? Zelf heb ik ook weleens wat mails in mn ongewenste vak zitten maar die check ik wel altijd op tijd. Weet niet hoe dat zit als je box vol is, volgens mij krijg je dan die mails ook niet.
Re:Niet reagerende mensen via mail
Leesbevestiging vragen helpt je geen stap vooruit. Als bestemmeling kan je nog altijd kiezen om zo"n bevestiging niet te versturen ...
Luc schreef:
Leesbevestiging vragen helpt je geen stap vooruit. Als bestemmeling kan je nog altijd kiezen om zo"n bevestiging niet te versturen ...
Ja dat weet ik, maar bij hotmail krijg je die optie niet dus wordt ie automatisch verstuurd?
Ik denk de oplossing gevonden te hebben, ik ga geen slowmail beginnen maar vraag voortaan gelijk een telefoonnummer. Nou zit ik zonder een onderdeel dat ik echt nodig had maarja....
- Pieter en zijn V10
wat dacht je van die mensen die hier iets te koop zetten reageer je erop,, en reactie ho maar oook beetje spijtig maar goed

je kan natuurlijk ook gewwon bellen meestal heb ik gelijk antwoord
geweldig zo"n telefoon lijkt mij ook een stuk makkelijker
mailen is suf
geweldig zo"n telefoon lijkt mij ook een stuk makkelijker
mailen is suf