Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.
Moderator:Beheerders
-
FREAKaZOID - Berichten:1935
-
Contacteer:
Flauw van NZ parts
Bericht
door FREAKaZOID » di apr 19, 2005 10:10 am
Mijn marta sl rem was lek, ik was blij dat nz mijn rem aan wilde nemen ondanks dat hij in Duitsland gekocht was, is hij gerepareerd Tzou me wel 10 euro kosten maar dat vond ik geen probleem. Dan vervolgens krijg jeje rem terug met een rekening van 25 euro. 15 euro voor nieuwe remblokken omdat de remblokken niet orgineel waren (EBC blokken) viel dat niet onder garantie en hebben ze mij die nieuwe verkocht. De EBC blokken waren zo goed als nieuw. En ik vin t jammer dat zij mij op deze manier wat verkopen. Kvraag me af of dit bijdraagt aan service!
Een lekkende remhendel heeft immers geen ruk te maken met het gebruik van remblokken die in mijn ogen een stuk slijtvaster zijn dan hun eigen blokken. Moet ik dan zo kinderachtig zijn dat k eff blokken wissel voordat ik t opstuur?? Jammer zeg ik. Niet boos maar wel een beetje een krom gevoel
Overigens de rem is weer perfect dus wat dat betreft ben ik wel weer blij.
-
@sph@ltdude
-
Contacteer:
Bericht
door @sph@ltdude » di apr 19, 2005 10:42 am
Wat een debiele arrogante actie [insert kots-smiley]. >:(
Maar ja, je mag blij zijn dat ze m gerepareerd hebben. (want dat waren ze volgens mij niet verplicht)
-
Sven
Bericht
door Sven » di apr 19, 2005 11:26 am
In eerste instantie idd flauw. Maarrr:
"Provided that you have filled in your online registration properly, MAGURA warrants in addition to the respective warranty legislation of each country all
- brake levers
- brake cylinders
- calipers
for a period of 5 years from the date of purchase against any leaks.
This additional warranty and all our liabilities will void, if any of the points mentioned below are not respected:
- Improper use of the brake or damage due to a crash or abuse.
- Mixing and matching our parts with parts from other manufacturers.
- Refinishing (e.g. painting or polishing) of any part
- any attempt to disassemble brake lever and/or slave cylinder/caliper
- Components broken due to overtightening, normal wear or improper maintenance
- Shipping damages or loss
We expressly point out that the brake hose is NOT covered by our 5-year LEAKPROOF warranty."
Dus ik zou eerder blij zijn. Het zou wel service zijn als ze de EBC remblokken mee terug hadden gestuurd!
-
Ruben
- Forumbeheerder
Bericht
door Ruben » di apr 19, 2005 11:53 am
Als ze ze zouden laten zitten dan zouden ze daarmee ook de goedkeuring op zich nemen voor de blokken en dat willen ze dus niet. Maar ze hadden ze wel terug kunnen geven met een kanttekening.
-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
Bericht
door Steelboy » di apr 19, 2005 12:20 pm
Oplossing is eenvoudig:
bellen "joh, heb je de blokken die ik erin had zitten toevallig nog liggen en zou je die me na willen sturen, die waren namelijk zo goed als nieuw..."
Bij NZ zijn ze niet zo moeilijk...
-
FREAKaZOID - Berichten:1935
-
Contacteer:
Bericht
door FREAKaZOID » di apr 19, 2005 1:15 pm
De blokken zijn wel terug gegeven. dat had k misschien onduidelijk neer gezet. Kvin t alleen raar dat ze me gauw een paar nieuwe verkopen zonder dat k daarna vraag. Kvin t wel te verklaren dat ze t zo gedaan hebben zoals ze gdaan hebben. Maar khad er niet om gevraagt. dus. De blokken gaan wel weer van pas komen dus op zich ben ik niet echt benadeeld. de gang van zaken vin ik echter een beetje vreemd
-
Castor - Berichten:648
Bericht
door Castor » di apr 19, 2005 5:11 pm
In Duitsland gekocht, de garantiebepaling heeft iemand al gequote... ik vind het een beetje gezeur hoor.
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » di apr 19, 2005 6:08 pm
Ik ook, top service van NZ m.i.
Slotje..