I am ruined!

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Elevation12,000
I am ruined!

Bericht door Elevation12,000 » do jun 09, 2005 3:38 pm

Al gezien? Oldschool Mag Scan thread helemaal naar de knoppen... Al mijn hyperlinks weg. Niet alleen op DP, maar ik op FatCogs, MTB-news.de, MTBR ... noem maar op. Miyata thread op MTBR naar z"n moer, Herbold thread ook... ik kan mijn lol niet op (..) Alle vergrotingen op mijn eigen sites foetsie... zucht

I am ruined! DK heeft overigens hetzelfde probleem met zijn pics, want hij heeft me ooit deze link aangerijkt >:( ;)

Heb die uploadbureau lui :P al een keer of wat gemaild, maar tot op heden nog niets mogen ontvangen. Gelukkig heb ik nog wel alles op mijn compu staan.

Ik wil gewoon door met scannen voor de community. Zal langzaam eea ook weer proberen te herstellen. Wat nu ff belangrijk is is een nwe uploadmethode, -bron "whatever" te vinden. Moet gratis of anders wel goedkoop zijn, want het scannen op zich kost me al zat in de vorm van tijd. Moet wel leuk blijven.

Zijn er hier zogenaamde Wizzkids die mij verder kunnen helpen? Ben niet heel erg into computers.

Vriendelijk bedankt en een groet,

Melvin
vintage mag scanner

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Re:I am ruined!

Bericht door JJ » do jun 09, 2005 4:04 pm

Als het zo belangrijk voor je is, schaf een eigen domein en webspace aan...

http://www.sohosted.nl/

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do jun 09, 2005 4:54 pm

Veel mensen zijn tegenwoordig into old skool, cult, retro of ouwe meuk(give it a name)

Is het wellicht een idee om hier via DP wat aan te doen, een soort van old skool databse oid???

Ik denk dat deze informatie alleen maar vaker zal worden geraadpleegd, dus wellicht een idee om de DP site nog kompleter te maken.

Of lul ik nu als een kip zonder kop ::) :-*

dusssss©

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » do jun 09, 2005 6:10 pm

Misschien beter om zelf zoiets op te zetten en dan DP vragen partner te worden, zodat er een online bike community ontstaat. Zo kan er doorgelinkt worden naar elkaar en kun je van elkaar profiteren. Het allemaal onder DP onderbrengen klinkt leuk maar het brengt erg veel werk met zich mee qua onderhoud enzo. En er is al zoveel te doen en niet iedereen schiet even hard op, dus ik weet het niet.

Zo is er al een samenwerking tussen DP en singlespeed.nl (ok, ss.nl profiteerd van het forum en de leden van DP..). En die combi kan ook voor andere sub bike culturen ontstaan.

Ik ben voor.

Dutch Bike Community, ik zie het al voor me..

Maar..

Dan moet een site er wel enigzins representatief uitzien, anders werkt het niet..

JJ

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » do jun 09, 2005 7:47 pm

Lijkt mij natuurlijk ook waanzinnig zo"n vintage mtb community site.

Als het echter op mij aankomt moet ik wel stellen dat het wel een grote stap is van af en toe een mag op de scanner leggen naar een complete website runnen, temeer daar ik eigenlijk geen fluit verstand heb van websites bouwen en dat soort aangelegenheden. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel weer een geweldig leermoment zijn.

Wat ook bij mij opkomt is dat het old skool "wereldje" in het nederlands taalgebied nogal klein is. Buitenlanders kunnen ook niets wijs worden uit een nederlandsche site. Aan de andere kant zal het aanwenden van de engelse taal en meer op de internationale toer gaan een vintage community voor de lage landen in de weg staan.

Zijn dus nogal wat "mitsen en maren", maar wellicht liggen er ook mooie kansen ! Ik ga het iig zeker overdenken en als anderen nog leuke suggesties hebben, dan zou ik zeggen; breng naar voren !

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » do jun 09, 2005 9:35 pm

Beste Melvin... hier de oplossing voor je probleem. Laad je oldskool pictures up bij www.photobucket.com en dan kan je zoveel linken als je maar wilt, en ze worden er niet afgehaald, alleen door jou indien noodzakelijk. Ik heb er ook een paar gratis accounts.. van 25 mbn tegen evt betaling krijg je nog veel meer ruimte en onbeperkte bandbreedte enzo. Kunnen al gauw 200 fotos of meer op die sites.

:P Groetjes Jeroen.

Hier alvast een voorbeeldje :)

http://photobucket.com/albums/y240/fotossbfcup2005/?

Als je hem public maakt. Je zit wel aan limiet van 250 kb per file dat wel/.Indien je de gratis neemt.

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » do jun 09, 2005 11:34 pm

TheBigL schreef:
Beste Melvin... hier de oplossing voor je probleem. Laad je oldskool pictures up bij www.photobucket.com en dan kan je zoveel linken als je maar wilt, en ze worden er niet afgehaald, alleen door jou indien noodzakelijk. Ik heb er ook een paar gratis accounts.. van 25 mbn tegen evt betaling krijg je nog veel meer ruimte en onbeperkte bandbreedte enzo. Kunnen al gauw 200 fotos of meer op die sites.

:P Groetjes Jeroen.

Hier alvast een voorbeeldje :)

http://photobucket.com/albums/y240/fotossbfcup2005/?

Als je hem public maakt. Je zit wel aan limiet van 250 kb per file dat wel/.Indien je de gratis neemt.

Okay! Die links kunnen dan rechtstreeks naar DP gekopieerd worden, zodat je het plaatjes ziet. Ik heb het net al geprobeerd met één van jouw foto"s, maar ik heb hem er meteen weer afgegooid want errug groooot.

Gratis 25mb dus. Mijn scans zitten altijd tussen de pakweg 100kb en 195kb max. Kan ik dus toch aardig wat plaatjes kwijt op zo"n account. Is het account vol dan maak ik gewoon een nwe aan.

Ziet er zeer interessant uit!

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » vr jun 10, 2005 12:00 am

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » vr jun 10, 2005 6:48 am

BOSS schreef:
Veel mensen zijn tegenwoordig into old skool, cult, retro of ouwe meuk(give it a name)

Is het wellicht een idee om hier via DP wat aan te doen, een soort van old skool databse oid???

Ik denk dat deze informatie alleen maar vaker zal worden geraadpleegd, dus wellicht een idee om de DP site nog kompleter te maken.

Of lul ik nu als een kip zonder kop ::) :-*

dusssss©

Met alle respect maar ik denk niet dat Ruben er op zit te wachten dat er allerlei specifieke topic informatie op de server geupload wordt.
Denk dat zoals JJ al zegt het handiger en het beste is om een eigen domeinnaam aan te vragen inclusief webhosting pakket. Stelt geen ruk voor en kost ook weinig.
Ik betaal zelf 90 euro per jaar inclusief en daar krijg ik 100 MB webspace voor. Daar kun je heel wat foto"s (fotosite) op kwijt.

Succes M.

Arnetteman

n00by

Bericht door n00by » vr jun 10, 2005 3:26 pm

om hoeveel mb gaat dat per scan?
kan misschien wel iets regelen.

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » vr jun 10, 2005 4:38 pm

Dank je wel voor meedenken n00by, maar ik ben eigenlijk al uit de brand. Ben al bezig "photobucket" linkjes te maken...

Plaats reactie