Tijdje terug de frontcap van mijn vriendinnetje d"r BBB litestem gebroken. 1 mailtje naar BBB en 2 weken lang geen reactie.... vervolgens een mailtje terug dat ze een nieuwe opsturen, 2 dagen later nieuwe frontcap in de post....
BBB complimenten voor de fantastische "no questions asked" service!!!
(of wordt ik voorgetrokken omdat ik net als BBB in leiden zit?)
Gaven alle bedrijven maar zulke service
Moderator:Beheerders
-
- Berichten:221
- Lid geworden op:vr jun 10, 2005 7:44 pm
-
- Berichten:4341
- Lid geworden op:ma jul 09, 2001 9:03 pm
- Locatie:Twente
Re:Gaven alle bedrijven maar zulke service
Ik geloof dat iemand ook al eens een nieuwe zadelpen gehad heeft van BBB. Zelfde verhaal ook.
Re:Gaven alle bedrijven maar zulke service
Ghost bikes.de - Via - Gypzybikz.de
Ook zeer goede service, 5 weken geleden achterbrug afgebroken.
Effe opsturen en ziehier m"n bike terug met een nieuwe achterbrug,
no questions asked ! ;D
Ook zeer goede service, 5 weken geleden achterbrug afgebroken.
Effe opsturen en ziehier m"n bike terug met een nieuwe achterbrug,
no questions asked ! ;D