Irritante forumbezoeker
Moderator:Beheerders
Kan iemand die zeer irritante gast op het verkoopforum die elke minuut zijn topic kickt in een of andere vreemde germaanse taal die neigt naar Nederlands even op zn driewieler terugzetten? Er is niemand die een Da bomb XLR8R wil ruilen tegen een M1, helaas.
Ik zou het ook niet erg vinden als we met ons allen een fonds op zetten waarmee we z"n spullen kopen zodat hij zijn topic niet hoeft te kicken.
Nu denken jullie vast, welke van alle dyslectische forumbezoekers met een XLR8R kader bedoelt hij nu? Dat laat ik natuurlijk in het midden om het ID van deze forumbezoeker geen schade te doen.
Ik zou het ook niet erg vinden als we met ons allen een fonds op zetten waarmee we z"n spullen kopen zodat hij zijn topic niet hoeft te kicken.
Nu denken jullie vast, welke van alle dyslectische forumbezoekers met een XLR8R kader bedoelt hij nu? Dat laat ik natuurlijk in het midden om het ID van deze forumbezoeker geen schade te doen.
Re:Irritante forumbezoeker
laten we geen namen noemen :-X
Yup, Leiden noord is idd gestoord.
Wie weet wil ik dat frame wel ruilen ;D.
Wie weet wil ik dat frame wel ruilen ;D.
he man dat is wel mijn oude frame jah:) hoe die gast er aan komt weet ik ook niet?
wie . . . Limp . . . ow kut :-X
tank24 schreef:
he man dat is wel mijn oude frame jah:) hoe die gast er aan komt weet ik ook niet?
tja de scene in NL is klein (heb ik ondertussen gemerkt iig)
Mwa, ik heb me bedacht, denk dat ik toch maar m"n m1 hou ;D.
- Xircuit
- Contacteer:
HO - HO -HO
Dit soort vragen/boosheden kan via de mail naar een Mod.
Wat verder betreft: De mods zijn bekend met de kwestie en zullen op korte termijn hardere actie ondernemen als er nieuwe problemen zijn met de desbetrefende forumbezoeker.
SLOT
Dit soort vragen/boosheden kan via de mail naar een Mod.
Wat verder betreft: De mods zijn bekend met de kwestie en zullen op korte termijn hardere actie ondernemen als er nieuwe problemen zijn met de desbetrefende forumbezoeker.
SLOT