Vertex

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
May
Vertex

Bericht door May » vr sep 30, 2005 2:48 pm

Misschien oud nieuws voor jullie, maar heb net contact gehad met mijn lbs en die wist te vertellen dat ze uiteindelijk overkop zijn gegaan.

Nu het minder goede nieuws ik heb een 2tal maanden geleden mijn triple ti"s binnen gegaan in verband met garantie.
Conclusie ik ben ze dus kwijt, ze waren al spoorloos, de één zei dat ze opgestuurd waren de andere dat hij ze deze week zou herstellen en uiteindelijk wisten ze van niets.
We proberen nu via crankbrothers zelf een oplossing te vinden en die zou gevonden zijn maar alles is uit stock.

May

Jumping Hansje

Re:Vertex

Bericht door Jumping Hansje » vr sep 30, 2005 3:18 pm

Met Vertex weinig medelijden, voor jou wel zwaar kut. :?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » vr sep 30, 2005 3:25 pm

idd zwaar klote dat ze hun klanten niet gewoon fatsoenlijk helpen voordat ze over de kop gaan, dat is toch wel het minste wat je kan doen lijkt mij.

Als je er wat aan hebt, dit is volgens de CB site de verdeler voor Belgie:

Ludo nv/sa
0032-2-752-17-56

succes

dusssss©

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » vr sep 30, 2005 4:14 pm

Da"s l*llig.... voor de crankbroertjes zou ik zeggen. Je hebt garantie bij hen, niet bij V.

Out of stock? Dus er wordt geen pedaal meer verkocht voordat jij de jouwe hebt?

Pino

Bericht door Pino » vr sep 30, 2005 9:34 pm

Elevation12,000 schreef:
Da"s l*llig.... voor de crankbroertjes zou ik zeggen. Je hebt garantie bij hen, niet bij V.

Out of stock? Dus er wordt geen pedaal meer verkocht voordat jij de jouwe hebt?

Je hebt geen garantie van Vertex (of CB), maar van degene waar je het gekocht hebt.
Je fietsenboer, dusssssssssssssssssssss.

bettes

Bericht door bettes » vr sep 30, 2005 9:54 pm

Pino schreef:
Je hebt geen garantie van Vertex (of CB), maar van degene waar je het gekocht hebt.
Je fietsenboer, dusssssssssssssssssssss.

Heel juist, Je fietsenwinkel is er verantwoordelijk voor om te zorgen dat de spullen die jij aan hem afgeeft ook terug bij jou terechtkomen. Je hebt enkel met hem een "contract", met vertex en CB heb je niets te maken.

Je hebt bij je lbs 1 setje CB"s afgegeven voor reparatie, je hebt dus recht op 1 setje CB"s in perfect werkende staat.

Hoe en met wie je lbs jou CB"s laat maken (of kwijt doet) is niet jou zorg. Je fietsenwinkel moet jou eigenlijk een set geven als ze kwijt zijn en niet zeggen "spijtig, ik kan er niets meer aan doen" (dit zal gaan gebeuren durf ik te voorspellen)

greetz
bettes

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » vr sep 30, 2005 10:20 pm

Pino, je hebt helemaal gelijk; de fietsenboer moet het regelen. ff abuis

Overigens begrijp ik wel dat de gebroeders crank May tegemoet willen komen. Anders stuurt straks eenieder zijn garantiegevalletje linea recta naar CB en zitten ze met een zwaar gepikeerde klant >:(

Je hebt een probleem als jouw spulletjes zich net in de boedel van een failliete club bevinden. Heb eens een verhaal gelezen van een kerel met een Merc 600SEL die slechts een gedeelte van het jaar in NL was en zijn auto in de tijd dat hij elders zat bij de dealer stalde. Dealer ging pleitte en voor hem evenzo zijn Merc... Het lijkt er in May"s geval op dat er linksom danwel rechtsom wel uit te komen moet zijn.

Plaats reactie