Gemeente Rijswijk/Dieven
Moderator:Beheerders
-
Ok, vandaag dus leuk naar de PU Gameplay geweest, had m"n fiets nog bij rijswijk station gelaten zodat ik snel met de trein ernaartoe kon.
Ben ik rond 11 uur weer terug bij het station, IS M"N FIETS GESTOLEN, en dan niet dat het slot is doorgeknipt ofzo, nee, de gemeente rijswijk heeft de fietsenstalling gewoon zó KUT gemaakt, dat de hele stalling waar het aan vast zat weg was.
De mensen die m"n fiets gejat hebben hebben dit alleen gedaan om m"n fiets 30 meter verder in de bosjes te flikkeren, ja ik heb em weer gevonden, m"n slot zat er nog aan, inclusief de "stalling" waar het aan vastzat.
Gelukkig was het een oude k*tfiets en niet m"n steelhead...
Ben ik rond 11 uur weer terug bij het station, IS M"N FIETS GESTOLEN, en dan niet dat het slot is doorgeknipt ofzo, nee, de gemeente rijswijk heeft de fietsenstalling gewoon zó KUT gemaakt, dat de hele stalling waar het aan vast zat weg was.
De mensen die m"n fiets gejat hebben hebben dit alleen gedaan om m"n fiets 30 meter verder in de bosjes te flikkeren, ja ik heb em weer gevonden, m"n slot zat er nog aan, inclusief de "stalling" waar het aan vastzat.
Re:Gemeente Rijswijk/Dieven
Freeridin Dragon (Nu met steelhead) schreef:
Ok, vandaag dus leuk naar de PU Gameplay geweest, had m"n fiets nog bij rijswijk station gelaten zodat ik snel met de trein ernaartoe kon.
Gelukkig had je de stalling op slot gezet, haha.
Mooi dat je "m nog hebt man.
Rijswijk is Grijswijk toch?
veel bejaarden? weinig te doen voor de jongeren? Dat In de Boogaard winkelcentrum geval?
En dat station.. tsja leuk is anders, ik werd er iig niet vrolijk van toen ik daar een tijdje stage liep / werkte.
Akelige plek
veel bejaarden? weinig te doen voor de jongeren? Dat In de Boogaard winkelcentrum geval?
En dat station.. tsja leuk is anders, ik werd er iig niet vrolijk van toen ik daar een tijdje stage liep / werkte.
Akelige plek
-
koekie schreef:
Rijswijk is Grijswijk toch?
Akelige plek
Jep precies, veel bejaarden etc, maar iets geeft me het gevoel dat bejaarden dit niet met m"n fiets hebben gedaan ::)
Ik zie overigens nooit misdadig uitziende mensen rond het station....maar misschien kijk ik rond de verkeerde tijden?..
Denk het wel ja
loopt veel tuig rond daaro
loopt veel tuig rond daaro
-
- Contacteer:
ja je moet niet voor de gein daar beneden bij het station gaan wandelen om 11 uur savonds...
-
Wat trouwens wel vaag is, die ouwe fiets had nog een soort bashguard, die hebben ze eraf gesloopt... 
Voor degene die het station een beetje kennen, er zat ook een bibliotheek die nu een sportschool wordt, en er was een vrouw daar samen met haar vriend ofzo, zij hielpen mij en m"n vrienden dus een beetje met zoeken naar m"n fiets.
Komt er opeens een of andere man langs met een hond, vraagt die vrouw beleefd of hij z"n hond wil optillen, waarschijnlijk omdat haar hond zijn hond anders gaat aanvallen.
Gaat die man haar opeens aanvallen omdat ze dat zei
...
Dus, Mike heeft gelijk, je kan daar maar beter niet rond 11 uur rondlopen...

Voor degene die het station een beetje kennen, er zat ook een bibliotheek die nu een sportschool wordt, en er was een vrouw daar samen met haar vriend ofzo, zij hielpen mij en m"n vrienden dus een beetje met zoeken naar m"n fiets.
Komt er opeens een of andere man langs met een hond, vraagt die vrouw beleefd of hij z"n hond wil optillen, waarschijnlijk omdat haar hond zijn hond anders gaat aanvallen.
Gaat die man haar opeens aanvallen omdat ze dat zei

Dus, Mike heeft gelijk, je kan daar maar beter niet rond 11 uur rondlopen...
pinoisgeel schreef:
ja je moet niet voor de gein daar beneden bij het station gaan wandelen om 11 uur savonds...
Ja, heb ik wel eens gedaan.. heel gezellig. Maar verder geen last mee gehad
En dat over die hond, ja mensen hebben soms een te kort lontje, slaat echt nergens op.
Heb echt teveel van dat soort verhalen gehoord. Ze hebben tegenwoordig een prachtige reclame daarover.
Maargoed, dwalen we niet af?
People are strange - the Doors.
Was het aan t eind van n zondag middag ???
En ADO DEN HAAG had gespeeld ??
Dan heb je een goede kans dat je op hun route had gestald !!
zomaar een wilde gok
angel
En ADO DEN HAAG had gespeeld ??
Dan heb je een goede kans dat je op hun route had gestald !!
zomaar een wilde gok