Ben ik nou de enigste die dat heeft of komt het vaker voor, ik heb nu al bij 2 verschillende mountainbike winkels meegemaakt dat als ik dingen bestel ,dat het maar nooit lijkt binnen te komen .En het vervelende is dan steeds dat als je belt dat ze dan eerst zelf moeten bellen om te weten hoe het er voor staat.En dan krijg je vervolgens weer belofte's van het komt volgende week binnen etc .
En als het nou om heel speciaal spul gaat dan kan ik er nog wel een beetje begrip voor hebben . Maar gewoon een WcS stuurtje met een levertijd van een paar jaar en dan nog niet gelevert . Om maar een voorbeeldje te geven .Dat is toch wel van de zotte.
En nu ook weer gewoon een paar onderdelen waar van het lijkt of ze per postduif moeten komen
Terwijl sommige dingen gewoon bij Peza trading vandaan (horen) te komen.
beetje onbegrijpelijk allemaal
onderdelen bestellen die vervolgens nooit lijken te komen
Moderator:Beheerders
yep, hier nog 1, bij 2 niet nader te noemen winkels(gewone, geen internet) eens iets besteld en nooit afgeleverd. Ik vraag dan ± 3 keer hoe het er mee staat en krijg elke keer te horen:"ik heb het aan de vertegenwoordiger doorgegeven, maar nog niets van gehoord"
Kijk dan ben ik klaar en ga ik ergens anders naar toe.
Ooit, eind 2003 gelijk bij aankoop van mijn Element een extra set lagers voor de achterbrug besteld, nog niets van gehoord en toch verscheidene keren navraag gedaan. Ik moet zeggen dat het bij Vertecx vandaan moet komen, wellicht is dat de oorzaak
Ik heb ook niet de illusie dat ze ooit nog komen.
dusssssss©
Kijk dan ben ik klaar en ga ik ergens anders naar toe.
Ooit, eind 2003 gelijk bij aankoop van mijn Element een extra set lagers voor de achterbrug besteld, nog niets van gehoord en toch verscheidene keren navraag gedaan. Ik moet zeggen dat het bij Vertecx vandaan moet komen, wellicht is dat de oorzaak

Ik heb ook niet de illusie dat ze ooit nog komen.
dusssssss©
heel bekend verschijnsel.
De fietsenboer geeft de verdeler de schuld en de verdeler de importeur en de importeur zegt dat er nooit iets besteld is.
De meeste fietsenmakers verkopen het liefst enkel de onderdelen die ze in de winkel hebben liggen. Bestellingen kunnen dan heel lang duren. En daarom zijn er internet winkels (ofzo)
De fietsenboer geeft de verdeler de schuld en de verdeler de importeur en de importeur zegt dat er nooit iets besteld is.
De meeste fietsenmakers verkopen het liefst enkel de onderdelen die ze in de winkel hebben liggen. Bestellingen kunnen dan heel lang duren. En daarom zijn er internet winkels (ofzo)
heb het ook, ben nu al 2 weken achter een derailleurhanger voor m'n ruckus aan het wachten. Eerst beloofd dat zem tegen vorige week vrijdag gingen hebben. Ben er dan eens langgeweest, nog niets. Dan de belofte me deze week te bellen, nogsteeds niets gehoord. Dacht deze vakantie lekker te kunnen rijden, niet dus
begin het beu te worden!

begin het beu te worden!