Zaterdag had ik ff niks te doen, dus ben ik samen met een vriend naar Bocholt gereden om die zaak eens te bekijken. Onderweg hield m'n navigatiesysteem ermee op, dus op goed geluk zijn we er gekomen

Eenmaal binnen wordt je wel overvallen door de grootte van de zaak. Op de begane grond hebben ze onderdelen en kleding. Op de 2de verdieping MTBs en trekking bikes en op de 2.5e verdieping race bikes. Op de 3de verdieping helmen, schoenen en meer zut (of was het nou andersom). Kortom een erg grote zaak. Echter de keuze is niet echt uitgebreid. Bij de fietsen hebben ze alleen Red Bull (waarom hebben ze op sommige Red Bull frames trouwens een paintjob met Maple leafs?) Qua prijzen vond ik het erg tegen vallen. Assos shirt voor 99euro, duurste broek voor 185,-, maw ongeveer 10 euro goedkoper dan in NL. Een SRAM X.0 achterderailleur voor 229,- (carbon versie). Alleen de fietsen waren goed geprijst (1090 euro voor een carbon hardtail frame, 1999 voor een fully met XT en een Fox F100 RLT erin).
Samengevat: Het viel me erg tegen. Als ik in de buurt zou wonen zou ik er wel heen gaan, maar vaniut Eindhoven is het een beetje te ver

Bovendien heb ik niets met Red Bull.
Het grappige was dat Eric Zabel daar op bezoek was die dag, maar wij hadden hem niet herkend. Wel zagen we tientalle mensen iemand fotograferen en zelfs filmen, maar wij wisten beide niet wie het was. Tot we buiten kwamen en het aankondigingsbord lazen