www.actionsports.de
Moderator:Beheerders
Ik moet mijn bottom bracket en crank op me Kona coiler vervangen, aangezien de standaard crank verbogen is en de bottom bracket die erin zit ook niet voor freeride bedoeld is.
Nu was ik dus aan het zoeken voor de vervanging, en is me oog op de Holzfeller Double en Howitzer team BB. In NL is het alleen duurder om dit te kopen en op een paar Duitse webshops aanzienlijk goedkoper. Nu vroeg ik me af wat de ervaringen met www.actionsports.de waren?, ze lijken me erg okay, kreeg zeer snel antwoord op een e-mail met een vraag.
Of raden jullie ze toch af vanwege slechte afhandeling/versturing/garantie?
Seán
Nu was ik dus aan het zoeken voor de vervanging, en is me oog op de Holzfeller Double en Howitzer team BB. In NL is het alleen duurder om dit te kopen en op een paar Duitse webshops aanzienlijk goedkoper. Nu vroeg ik me af wat de ervaringen met www.actionsports.de waren?, ze lijken me erg okay, kreeg zeer snel antwoord op een e-mail met een vraag.
Of raden jullie ze toch af vanwege slechte afhandeling/versturing/garantie?
Seán
-
- Contacteer:
goede ervaringen aldaar,supersnelle verzending(denk er wel aan dat de verzendkosten naar NL. 20E bedragen!)
heb een kleine twee weken wel een Camelback teruggestuurd wegens niet tevreden,en heb die betaling nog niet retour,maar ik ga ervan uit dat dat wel goed gaat komen,internationale betalingen vanuit Belgie duren normaal gesproken ook 5+werkdagen,dus so far,niets dan goeds over actionsports!!!
heb een kleine twee weken wel een Camelback teruggestuurd wegens niet tevreden,en heb die betaling nog niet retour,maar ik ga ervan uit dat dat wel goed gaat komen,internationale betalingen vanuit Belgie duren normaal gesproken ook 5+werkdagen,dus so far,niets dan goeds over actionsports!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- BigHitRider
-
- Contacteer:
Ben er ook zeer tevreden van vanwege hun snelle levertijd en lage prijzen.
Ik moet wel zeggen dat de crank aan een kant lichtjes beschadigd was.
Om een crank te zijn vond ik die iets te licht ingepakt, dus waarschijnlijk bij transport gebeurd; maar verder geen klachten.
Als je twijfelt moet je maar eens prijzen vergelijken, dan ben je snel overtuigd.
Ik moet wel zeggen dat de crank aan een kant lichtjes beschadigd was.
Om een crank te zijn vond ik die iets te licht ingepakt, dus waarschijnlijk bij transport gebeurd; maar verder geen klachten.
Als je twijfelt moet je maar eens prijzen vergelijken, dan ben je snel overtuigd.
-
- Contacteer:
actionsports
laatst weer wat besteld, BB, chainguide, velglint, binnenband, buitenband
en nu had k t de volgende dag al, echt n aanrader
en nu had k t de volgende dag al, echt n aanrader