www.actionsports.de

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
SeMy
www.actionsports.de

Bericht door SeMy » ma sep 11, 2006 2:17 pm

Ik moet mijn bottom bracket en crank op me Kona coiler vervangen, aangezien de standaard crank verbogen is en de bottom bracket die erin zit ook niet voor freeride bedoeld is.
Nu was ik dus aan het zoeken voor de vervanging, en is me oog op de Holzfeller Double en Howitzer team BB. In NL is het alleen duurder om dit te kopen en op een paar Duitse webshops aanzienlijk goedkoper. Nu vroeg ik me af wat de ervaringen met www.actionsports.de waren?, ze lijken me erg okay, kreeg zeer snel antwoord op een e-mail met een vraag.
Of raden jullie ze toch af vanwege slechte afhandeling/versturing/garantie?

Seán

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » ma sep 11, 2006 3:09 pm

goede ervaringen aldaar,supersnelle verzending(denk er wel aan dat de verzendkosten naar NL. 20E bedragen!)

heb een kleine twee weken wel een Camelback teruggestuurd wegens niet tevreden,en heb die betaling nog niet retour,maar ik ga ervan uit dat dat wel goed gaat komen,internationale betalingen vanuit Belgie duren normaal gesproken ook 5+werkdagen,dus so far,niets dan goeds over actionsports!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

SeMy

Bericht door SeMy » zo sep 17, 2006 11:44 am

Okay mooi, ja ik wist van de verzendkosten maar dan ist het nog steeds veel goedkoper daar. Het geld nog terug gekregen?
Nog meer ervaring hier op het forum met actionsports.de?

BigHitRider

Bericht door BigHitRider » zo sep 17, 2006 1:25 pm

maand of 2 geleden een '05 88rc besteld, HAd ik binnen 3 dagen thuis(wel met creditcard betaald).

MichelWijnand
Contacteer:

Bericht door MichelWijnand » vr sep 29, 2006 3:49 pm

half jaar geleden een wielset besteld, en toen kreeg ik n postpakket en toen zag ik actionsports erop staan en trok ik dit gezicht--> :shock:
2 dagen na de bestelling fietste ik er al mee rond :D

T
Contacteer:

Bericht door T » vr sep 29, 2006 4:36 pm

Heb er ook goede ervaring mee, had een pakket de volgende dag binnen! Toen het twee voorremmen bleken te zijn :( kon ik het twee dagen later in Willingen omruilen zonder gedoe.

ed'ward

Bericht door ed'ward » do okt 05, 2006 9:21 pm

Ben er ook zeer tevreden van vanwege hun snelle levertijd en lage prijzen.
Ik moet wel zeggen dat de crank aan een kant lichtjes beschadigd was.
Om een crank te zijn vond ik die iets te licht ingepakt, dus waarschijnlijk bij transport gebeurd; maar verder geen klachten.

Als je twijfelt moet je maar eens prijzen vergelijken, dan ben je snel overtuigd.

bwam

Bericht door bwam » vr okt 06, 2006 12:53 pm

goeie ervaringen met een wielsetje via ebay bij actionsports. Snel geleverd, perfect afgehandeld

MichelWijnand
Contacteer:

actionsports

Bericht door MichelWijnand » di nov 07, 2006 5:55 pm

laatst weer wat besteld, BB, chainguide, velglint, binnenband, buitenband
en nu had k t de volgende dag al, echt n aanrader :o

Plaats reactie