CRC bestelling probleem

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
chieldefolleter
CRC bestelling probleem

Bericht door chieldefolleter » di dec 07, 2010 3:25 pm

Hoi, Ik heb een probleem met crc ik heb deze zondag een paar spulletjes gekocht op crc.
Nu kijk ik bij order details bij mijn bestelling, kijk ik naar shipping reference en daar staat men nummer.Ga ik naar de site van parcelforce geef dat nummer in en dan komt er dit op: "We are currently unable to confirm that status of your parcel. Please check the number and try again. Please note that items sent over 4 months ago cannot be tracked online. If you are tracking a parcel sent from outside of the UK, we may not have received it yet. Please try again or use the help button below."
Nu is mijn vraag klopt dit of moet ik gewoon wachten want het staat nog maar een uur ofzo op dispatched of is er echt iets goed mis? (en ja ik heb al talloze keren mijn nummer nagekeken )

maarten.verhoeven

Bericht door maarten.verhoeven » di dec 07, 2010 3:30 pm

Sometimes it's good to talk! The CRC team are on hand from 9.00am to 5.30pm (GMT) Mon - Fri to help you with your purchases.

TEL +44 (0)28 9335 2976
FAX +44 (0)28 9334 9461

Sales@chainreactioncycles.com

chieldefolleter

Bericht door chieldefolleter » di dec 07, 2010 4:23 pm

Ok ik heb een mailtje gestuurd nu maar hopen dat alles in orde komt :dontgetit:

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » di dec 07, 2010 4:35 pm

omdat je free postage hebt.. en dus de goedkoopste optie van parcel force
(niet doen ik raad altijd UPS aan ;) )

maar iig neemt parcel force geen spoed met het invoeren van data..of het duurt lang is veel ..whatever...

tegen de tijd dat je t hebt.. staat je nummer online.. of een dag van te voren soms

vergeet niet dat alle post inmense vertraging heeft opgelopen met de sneeuw val !!!

:arms:

chieldefolleter

Bericht door chieldefolleter » di dec 07, 2010 4:49 pm

ow oke is goed, jaah mail is verzonden maar ja
Ik was ongerust want de vorige keer werkte het nummer direct en dat van free postage kweet het heb nog maar 2keer dat gebruikt en de vorige keer geen problemen.
Maar ik ga toch ook in het vervolg ups gebruiken hoor

Trekrules

Bericht door Trekrules » di dec 07, 2010 7:30 pm

cyberhawk schreef:omdat je free postage hebt.. en dus de goedkoopste optie van parcel force
(niet doen ik raad altijd UPS aan ;) )
Idd of DHL wat nu als nieuwe optie is naast UPS qua verzenden

chieldefolleter

Bericht door chieldefolleter » di dec 07, 2010 9:26 pm

Ow, nu heb ik nog een vraagje aangezien ik nu niet meer zo kan uitgaan wanneer ie toekomt. Hoelang zou het ongeveer duren dat tot hij hier is volgens crc 2tot 4 dagen na dispatched (dat is vandaag gebeurd) en ik heb het zondag avond besteld

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di dec 07, 2010 9:42 pm

Geduld is een schone zaak, het is vandaag dinsdag, als het er zaterdag nog niet is, mag je je pas ongerust maken!

chieldefolleter

Bericht door chieldefolleter » di dec 07, 2010 10:08 pm

Geduld is niet echt het probleem maar ik moet proberen thuis te zijn wanneer dat ze komen.
want ik heb in het verleden alleen maar miserie gehad met mijn buren die dan alles gewoon voor hun hielden :argue: en als ik dan in de buurt ging rondvragen ineens zeggen "oei maar sorry ik wist niet da het van u was" MIJN NAAM EN ADRES STAAN ER OP EN IK WOON KNAL NAAST U!!! Het probleem daarbij is dat ze altijd bij dezelfde gaan aangezien al de andere in de straat werken.

Plaats reactie