EERDER KLAAGBANK
Moderator:Beheerders
Rij ik deze morgen rustig naar"t werk. Klets,plets....een vogeltje in mijn radiatorrooster. Damn sorry vogeltje. Heb ik dat mereltje dan maar mooi in de grasberm zijn eeuwige rust toe gewezen, jammer :"( sorry!!

Re:EERDER KLAAGBANK
sjesus heb jij een mtb met waterkoeling ?????? veeeeeeeeeeetttttttttttttttttt ;D ;D
dusssss©

dusssss©
da is om mijn getransplanteerde spieren te kunnen koelen é ;D
Hoe zit dat dan met het gewicht van je bike

Carbon radiator...
::)
Wel zonde van de vogel...
Maar als we zo gaan beginnen: kheb vanochtend 3 dode vissen uit de vijver kunnen scheppen, weer zo"n klotereiger erbij geweest...
::)
Wel zonde van de vogel...
Maar als we zo gaan beginnen: kheb vanochtend 3 dode vissen uit de vijver kunnen scheppen, weer zo"n klotereiger erbij geweest...
net toen ik naar buiten stapte 22 mieren doodgetrapt, per ongeluk :-[ :-[ :-[
dusssss©
dusssss©
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Nou, believe it or not, durfduivel_deluxe, die hier (heeeeel) soms ook wel eens iets post, heeft in iets van 2 jaar tijd al 2 keer een vogeltje vermalen tussen zijn Ksyriums!
Volgens hem is het trouwens nog verdomde lastig om die aangekoekte ingewanden en veertjes weer van je frame te krijgen. ::) :P :"(

wel een keer tijdens de paddentrek
een pad overreden, dat laat ook eigenaardige resten achter tussen je noppen ;D

dusssss©

dusssss©
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Een echt(e) mountainbikepad......
ben dus laatst over de achterkant van een muis heen gereden. ben er toen nog maar een keertje overheen gereden want lopen ging al niet meer :"(
ik heb wel eens een eend in m"n voorwiel gehad, kop eraf, wiel vies, stom beest :"(