pagina 2 ondertussen

Moderator:Beheerders
er ligge hope grond, dus 't zal gewone, ordinaire, zwart grond worden :pfredo schreef:klei, leem, lava-grond,.... iets dat je geen water moet geven om hard te liggen.Bikerke schreef:alez zand, 't zijn grote bruine hope grondMister P2 schreef:k zou voor je jumps geen zand gebruiken...
hoe anders? hout
ik maak gewoon een gigantische startberg zodat ik zand tekort kom en dan kan ik mischien wel klei of leem of lavagrond kope :pSteel Farmer schreef:zwart zand werkt prima alleen krijg je niet zulke mooie subtiele schansen als met klein oid. Probleem is is dat je een vrij groote hoop moet maken om hem sterk genoeg te krijgen en je bijna zeker naar een tafel toe moet omdat je anders een erg grote gap krijgt. Belangrijk is alleen altijd dat je het echt goed hard maakt en een tijdje rust geeft om stevig te worden.
't zal schuppen worde denksimon-ffc schreef:mmm het allerbelangrijkste is dat je een fatsoenlijk hoogteverschil hebt aan de start,anders trap je jezelf ziek.![]()
de bochten:om goede grond te sparen voor, maak eerst een houten geraamte, vul dat dan met gewoon hout, steen,en andere harde rommel, dan kun je erna de bocht shapen met grond.
zoek voldoende man om te werken, en probeer een graafmachine of iets in die aard te gebruiken,want zelfs dan is het nog steeds veel werk om iets fatsoenlijk te maken![]()
maar, eens je iets hebt is het echt wel vet of zoiets dergelijks in de buurt te hebben,niemand sloopt het,en ja kan bouwen/doen wat je wilt.
en goede grond is bosgrond