Manitou Gold Label
Moderator:Beheerders
-
Mijn Sherman firefly heeft de geest gegeven afgelopen weekend in Winterberg. Ben aan 't oriënteren voor een nieuw vorkje. Eisen: sterk, niet te zwaar, steekas, en vooral simpel. Is voor in mijn agent smith en puur voor te dirten. Denk zelf aan Manitou Gold Label. Iemand ervaring met deze vorken??
thanks!
thanks!
-
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
Ik rij nog steeds met een manitou.
Ik heb er veel problemen mee gehad maar vind hem voor street, skatepark en dirt geweldig veren.
Waarschijnlijk zou ik er toch weer een kopen.......
Ik rij nog steeds met een manitou.
Ik heb er veel problemen mee gehad maar vind hem voor street, skatepark en dirt geweldig veren.
Waarschijnlijk zou ik er toch weer een kopen.......
Life is what happens while you're busy making other plans.
-
Zelf heb ik goede ervaringen met deze vork, ook al rijd ik niet zo lomp als sommige anderen.. Ik gebruik hem sinds ongeveer afgelopen oktober en hij staat sindsdien in de meest stugge stand; perfect voor bunnyhops en hogere jumps! Wat dat betreft kan ik de vork dus zeker aanraden, maar het is vast niet de sterkste die er nu verkrijgbaar is, er zijn al een aantal mensen die deze vork gebroken hebben...
RS Pike bevalt me erg goed, maar of je die sterk genoeg vind weet ik niet. Is 2de hands (maar z.g.a.n.) vaak voor weinig te krijgen.
Of je haalt een Marz. DJ 1/2/3
Succes ermee!
Of je haalt een Marz. DJ 1/2/3
Succes ermee!

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
-

Ik zou gewoonweg nooit manitou kopen omdat ik er alleen nog mar slechte ervaringen mee gehad heb. Als je iets deftig wilt moet je direct hun "top of the line" modellen nemen (die DUUR zijn). Ze hebben dan ook nog is veel onderhoud nodig (in vergelijking met zocchi)
Rock shox vind ik dan weer wat beter maar ook nog duur... Die argyle is wel goed, alleen de kleuren zijn wat minder maar dit doet niets af aan de werking.
-
ik heb aan het eind van 2006 mijn vork gekocht. Het zou een 2007 binnen poten zijn met 2006 buitenpoten. Ik wilde zwarte buitenpoten. Een komplete 2006 waren uitverkocht of zo iets dacht ik.
De binnen poten zouden tussen 2006 en 2007 totaal niks in veranderd zijn.
Waarschijnlijk door dit gedoe is er nogal wat fout gegaan bij mij. Ik verwacht dat als ik een komplete 2007 vork had genomen geen problemen had gehad.
Ik blijf heb heel fijne werking hebben en ook zeker de mooiste van alle vorken.
De binnen poten zouden tussen 2006 en 2007 totaal niks in veranderd zijn.
Waarschijnlijk door dit gedoe is er nogal wat fout gegaan bij mij. Ik verwacht dat als ik een komplete 2007 vork had genomen geen problemen had gehad.
Ik blijf heb heel fijne werking hebben en ook zeker de mooiste van alle vorken.
Life is what happens while you're busy making other plans.