Ghost dirt (gebarste) ----> NS Suburban

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
s_v_e_n_n
Ghost dirt (gebarste) ----> NS Suburban

Bericht door s_v_e_n_n » vr sep 21, 2007 5:25 pm

jah zoals de titel al doed vermoeden, mijn Ghost Dirt is dus gebarste na een maand en 8 dage :shock: :cry: (bij de lasnaad vlakbij het balhoofd) hier enige foto's :

Afbeelding

Afbeelding

hij was gekocht bij pat (abcfiets.com)

Grtz Sven
Laatst gewijzigd door s_v_e_n_n op za sep 29, 2007 4:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » vr sep 21, 2007 5:35 pm

daar ga je wel garantie op krijgen. 1 maand en 8 dagen is echt niet lang.
Wat heb je er eigenlijk mee zitten doen? :D

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » vr sep 21, 2007 6:19 pm

vanalles ;) , maar wat me het meest zorgen maakt is dat de barst is ontstaan na nen bunnyhop :? hoorde toen een krak , heb toen men fiets omgedraaid omdak ik dacht dat het mn vork was :lol: en daar was ze, 5cm lang en onderaan de lasnaad tss balhoofd(buis fzo :D) en de onderste buis.... :? heb derjuist met pat gebeld en de Ghost Dirt 2008 zal pas verkrijgbaar zijn vanaf maart (niet dat ik nog vele vertrouwen heb in Ghost...) Dus ik zal wel het een en ander moet afstemmen met pat.

Grtz Sven

Arjo@dTb
Contacteer:

Bericht door Arjo@dTb » vr sep 21, 2007 7:13 pm

zwaar klote man!
hoort niet te kunnen vind ik,kan me voorstellen dat je niet meer veel vertrouwen hebt in Ghost.

arjo

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » za sep 22, 2007 1:32 pm

ja, voor mij was het ook men 1ste & men laatste ervaring met Ghost. Maar nu moet ik opzoek naar een ander frame.....(misschein wat lichter), weet iemand wat de prijs is van de Ghost Dirt frame alleen, ik heb al gezocht maar niets gevonden :?

Grtz Sven

hallobike
Contacteer:

Bericht door hallobike » zo sep 23, 2007 9:42 am

raar dat ze dan van die goede onderdelen op zo'n fiets zetten als het frame niet sterk is

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » zo sep 23, 2007 12:24 pm

tja, maar twas n custom build (met beter onderdele dan die van Ghost ;) )
Maar volgens mij is het scheurtje al eerder ontstaan, en met die landing is het gewoon helemaal doorgescheurd langs de lasnaad.

Wel spijtig want het was zo'n mooie cleane frame :(
Iemand suggesties voor een nieuw street/dirt frame ( NS Suburban misschien :? )

Grtz Sven :?

Cheeta

Bericht door Cheeta » di sep 25, 2007 6:45 am

Ghost Mountainbikes rufen ihr Dirtjump Modell "Dirt" zurück:

Sehr geehrte Geschäftspartner,
im Rahmen der Produktbeobachtung und Qualitätssicherungsmaßnahmen hat die Firma GHOST Mountainbikes GmbH festgestellt, dass es sowohl bei den DIRT-Kompletträdern, als auch bei den DIRT-Rahmensets vereinzelt zu Rahmendeformierungen / Rahmenbrüchen im Unterrohrbereich gekommen ist.
Bitte informieren Sie Ihre Kunden, dass es bei extrem sportlichem Einsatz des DIRT zu Rahmenbeschädigungen und dadurch schlimmstenfalls zu schweren Stürzen kommen kann. Alternativ können Sie uns umgehend die Anschriften oder Telefonnummern aller Erstkäufer der oben genannten GHOST Modelle mitteilen. Nach Erhalt der Kundendaten werden wir die Besitzer der betroffenen Modelle per Post, Telefon, Fax oder per e-mail benachrichtigen. Bitte teilen Sie uns ebenfalls die Anzahl der noch unverkauften betroffenen Bikes / Rahmensets mit. Sobald wir die neuen, überarbeiteten DIRT-Rahmen für einen entsprechenden Rahmentausch lagernd haben, werden wir den Fachhandel / Erstkäufer benachrichtigen. Sollten Sie dazu noch Fragen haben, wenden Sie sich bitte an die GHOST Mountainbikes GmbH unter:
Telefonnummer: +49-9632-92550; Faxnummer: +49-9632-925516; e-mail:
info@ghost-bikes.de
(Bron)

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » di sep 25, 2007 5:19 pm

ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb geen duits op school :D

Wat staat er in? lijkt verontrustend

Grtz Sven

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di sep 25, 2007 5:29 pm

Lang verhaal kort,terug naar de dealer met je Ghost-dirtmasjien.
Is voor jouw wellicht goed nieuws,er zit een fout in het geleverde materiaal.

Succes ermee!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

alain

Bericht door alain » di sep 25, 2007 5:30 pm

Snel even door babelfish getrokken,
wel naar het engels (gaat niet van D naar NL)
, in the context of the product observation and quality assurance measures the company GHOST Mountainbikes GmbH tightened very honoured business partners that it came both with the DIRT Komplettraedern, and with the DIRT Rahmensets isolated to framing forming/framework breaks in the Unterrohrbereich. Please you inform your customers that it can come with extremely sporty employment of the DIRT to framework damages and by it at worst to heavy falls. Alternatively you can communicate immediately the addresses or telephone numbers of all first buyers of the GHOST of models specified above to us. After receipt of the customer data we will inform the owners of the models concerned by post office, telephone, fax or by email. Please you communicate likewise the number of the still unsold Bikes/framework sets concerned to us. As soon as we have the new, revised DIRT frameworks for an appropriate framework exchange storing, we will inform the specialized trade/first buyer. If you should have in addition still questions, turn please to the GHOST Mountainbikes GmbH under: Telephone number: +49 9632 92550; Fax number: +49 9632 925516; email:

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » di sep 25, 2007 6:05 pm

thx :)
Laatst gewijzigd door s_v_e_n_n op za sep 29, 2007 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » za sep 29, 2007 4:24 pm

Goed nieuws, de garantie is al goedgekeurd door ghost(zelfs al voor ze het frame in handen hebben)
Nieuw frame: NS Suburban zwart

foto's volgen

Grtz Sven

Z@MAN

Bericht door Z@MAN » za sep 29, 2007 10:49 pm

s_v_e_n_n schreef:Goed nieuws, de garantie is al goedgekeurd door ghost(zelfs al voor ze het frame in handen hebben)
Nieuw frame: NS Suburban zwart

foto's volgen

Grtz Sven
whoehoe suburban rulezzzz :D

s_v_e_n_n

Bericht door s_v_e_n_n » zo sep 30, 2007 12:18 pm

Zeker wete, maar het wordt één van 2007, die van 2008 hebben slechte kleuropties (vind ik) ,maar ze hebben wel een integrated seatclamp :arms:

Grtz Sven

Plaats reactie