redbull gravediggers
Moderator:Beheerders
Gewoon lol hebben dat is het belangrijkste! Boeiend wie beter is of slechter, zolang je jezelf maar goed vermaakt.
Laatst gewijzigd door Tuup J op wo okt 10, 2007 7:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Life begins at the end of your comfortzone.
Weet iemand hoe het met de jongen gaat die opgenomen is in het ziekenhuis? Ik ben erg erg benieuwd naar, maar heb niks meer vernomen.
Dus boys uit Emmen..... laat het even weten.
desnoods even via de mail. baancommissie@bikepark.nl
Sander
Sander
Met Remco gaat het inmiddels al weer stukken beter. Maandagmiddag is hij uit het ziekenhuis ontslagen. Z'n gezicht is goed kapot, arm geschaafd en hij heeft een hersenkneuzing.Sander P2 schreef:Weet iemand hoe het met de jongen gaat die opgenomen is in het ziekenhuis? Ik ben erg erg benieuwd naar, maar heb niks meer vernomen.
Sander
Van zondag kan hij zich niks meer herinneren, ook de avond ervoor is ie 'kwijt'. Dit alles door de hersenkneuzing, dat merk je ook wel aan hem. Ook z'n motoriek is nog niet helemaal wat het moet zijn. Hij moet veel rust houden, dat doet hij ook en slaapt soms wel 12uur op een dag.
Desondanks lijkt alles weer goed te komen, hij is nogsteeds herstellende. Ik verwacht zelfs dat hij volgende week wel weer op dp posts zal plaatsen.
-
- Contacteer:
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
ja idd in leende is de gemiddelde leeftijd 11/12 jaar
maar ook geen een local springt die grote dubbel.
maar wel goed dat die dubbel er ligt dan wete ze wa ze over een paar jaar te wachte staat als ze wat ouder zijn

maar ook geen een local springt die grote dubbel.
maar wel goed dat die dubbel er ligt dan wete ze wa ze over een paar jaar te wachte staat als ze wat ouder zijn

Laatst gewijzigd door jw@helmtrails op di okt 16, 2007 12:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
-
Aangezien het gisteren nogal waaide bij de Helmtrails zijn we ff doorgereden naar Leende en dat viel niet tegen. Vooral de meest rechtse lijn is erg tof, mocht wat mij betreft eigenlijk nog wel een dubbel bijliggen.
De allergrootste dubbel heb ik me maar niet aan gewaagd. Zag er eigenlijk vrij onmogelijk uit om daar genoeg snelheid voor te krijgen. De kleine step up die ernaast ligt is nog net te doen...
F.
De allergrootste dubbel heb ik me maar niet aan gewaagd. Zag er eigenlijk vrij onmogelijk uit om daar genoeg snelheid voor te krijgen. De kleine step up die ernaast ligt is nog net te doen...
F.