Specialized P2 - 2008 !

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ExOMaNiaC
Specialized P2 - 2008 !

Bericht door ExOMaNiaC » ma okt 29, 2007 7:58 pm

Na heel wat opzoeken en hulp hier van het forum heb ik eindelijk men bike gekozen :o ... Het zal een Specialized P2 2008 worden !

Nu zou ik hem deze week nog graag gaan halen... De BENELUX prijslijst zegt dat hij een € 999 euro kost ... maar zijn er enkele winkels / weet iemand winkels die een korting geven op nieuwe specialized fietsen ? ... Bike-Fun.nl geeft een korting van 10% op elke nieuwe fiets maar dat is helaas een winkel in Nederland.

Alvast bedankt voor jullie hulp (weeral) 8) Mvg, Maarten !

Gène

Bericht door Gène » ma okt 29, 2007 8:38 pm

Krent (sorry voor mijn directheid).

Veel winkels geven gratis servicebeurten of een shirt of what ever bij een nieuwe fiets. Korting wil dus zeggen dat je iets niet koopt. Dus als een winkel direct met kortingen gaat gooien sta ik al op mijn achterste poten, want dat houd in dat die delfde winkel kan zeggen: jah jongen jammer van die gebroken ketting, koop maar een nieuwe.

Wat ik wil zeggen: betaal liever de normale prijs, dan mag je tenminste iets terug verwachten.

Bikefun is inmiddels op de vingers getikt door Specialized, want op hun site staat dat ze Specialized fietsen niet met korting mogen aanbieden. Zoals dat hoort. Dus als ze dat in de winkel doen, krijgen ze dus minder marge of ze bieden minder service.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

ExOMaNiaC

Bericht door ExOMaNiaC » ma okt 29, 2007 8:41 pm

Je directheid geeft tenminste een duidelijk antwoordt op men vraag :lol: .. Bedankt ! :o :angelnot:

Plaats reactie