the all new cannondale frame set

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirty rider
the all new cannondale frame set

Bericht door dirty rider » ma nov 05, 2007 7:45 pm

wou effe weten wat jullie van deze kader vinden ben op zoek naar een nieuwe kader en warscheinlijk ga ik deze kopen weet iemand iets van deze kader en welke kaders ook een goed idee zouden zijn om aan te schaffen. bedankt voor jullie reacties ma ik heb nog én vraag ik ben een meter 75 ik ging een m pakken maar nnu ben ik van plan om voor een small tegaan om dat ik denkt dat die makkelijker is om trucks te doen wat denken jullie ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dirty rider op di dec 11, 2007 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
if you have no pain you atny trying hard enough

Bericht door #4 » ma nov 05, 2007 10:52 pm

cannondale moet eens wat maken met horizontale dropouts..
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's

Fry

Bericht door Fry » ma nov 05, 2007 11:03 pm

#4 schreef:cannondale moet eens wat maken met horizontale dropouts..
Met schijfremmen is verticale drop outs beter

Bericht door #4 » ma nov 05, 2007 11:26 pm

ik vind singlespeed met dropouts niet zo tof eerlijk gezegt.. en ik snap amper wat de schijfrem er mee te maken heeft?
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's

Fry

Bericht door Fry » ma nov 05, 2007 11:30 pm

#4 schreef:ik vind singlespeed met dropouts niet zo tof eerlijk gezegt.. en ik snap amper wat de schijfrem er mee te maken heeft?
Afstellen van de schijfrem is makkelijker, minder geklooi met sliding dropouts en aanverwante rommel. Dropouts en een gefixte derailleur is goed genoeg, BMX patten hebben als enige voordeel dat het er cleaner uitziet.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » di nov 06, 2007 7:38 am

En daarvoor heeft men kettingspanners uitgevonden voor op horizontale dropouts :shock:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » di nov 06, 2007 9:36 am

Ik denk dat je wil gaan Streeten en Dirten met dit frame en dat kan hier prima mee. Rijdt lekker is erg licht en zoveel gebroken chase frame's heb ik nog niet gezien. 1tje dit jaar, van Willem-Jan.

Als je singlespeed wil gaan rijden met de chase kan je ook eens kijken naar een handige gadget van Trickstuff. link: http://www.trickstuff.de/index.php?p=d110de1
Hiermee maak je van een standaard Euro BB een excentrisch BB. Dan kan je dus de ketting spannen zonder een chaintensioner achter te gebruiken.

Cheers B.

dirty rider

Bericht door dirty rider » di nov 06, 2007 4:26 pm

Bomber schreef:Ik denk dat je wil gaan Streeten en Dirten met dit frame en dat kan hier prima mee. Rijdt lekker is erg licht en zoveel gebroken chase frame's heb ik nog niet gezien. 1tje dit jaar, van Willem-Jan.

Als je singlespeed wil gaan rijden met de chase kan je ook eens kijken naar een handige gadget van Trickstuff. link: http://www.trickstuff.de/index.php?p=d110de1
Hiermee maak je van een standaard Euro BB een excentrisch BB. Dan kan je dus de ketting spannen zonder een chaintensioner achter te gebruiken.

Cheers B.
bedankt voor de link zal ne keer gaan na vragen over da stuk. ik heb al een chase 2 van 2006 ma die is stukke te lang en te gtoot voor mij en daar hat ik een kettingspanner op gezet van dmr de tenstion seaker 2 of zo iets en ik kan u verzekeren dat da echt dikke chit is. als je u wiel er uithaald dan maakt je de veer van die spanner stuk en dan i shij helemaal naar de zak want dan komen de schroeven ni los :p
if you have no pain you atny trying hard enough

Plaats reactie