Commencal, Blackmarket of ns?
Moderator:Beheerders
- umf fucker
- Contacteer:
gwn de commencal en smijt dat voorremmetje eraf...wit is niet echt mijn kleur maar is in totaal wel leuk 

ride & smile bitches....ride & smile
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html
http://web.mac.com/dirtjumps/iWeb/resid ... elkom.html
wat hebben de meeste mensen tegen blk mrkt
de geo is veel beter dan die van een commencal en de blk mrkt zitten echt wel beter parts op dan de commencal(op de vork-rem na)maar dat kost ook geen rib uit je lijf
en de blk mrkt is veel cleaner en super voor dirt/street
(en dit zeg ik niet omdat ik het zelfde frame heb maar omdat ik het echt beter vind rijden) en ja ik ben nou gwn geen fan van ns
kijk verder is die commencal wel goed maar niet echt voor dirt/street maar voor 4x
dit wou ik gewoon even kwijt

en de blk mrkt is veel cleaner en super voor dirt/street

(en dit zeg ik niet omdat ik het zelfde frame heb maar omdat ik het echt beter vind rijden) en ja ik ben nou gwn geen fan van ns
kijk verder is die commencal wel goed maar niet echt voor dirt/street maar voor 4x

Op de vork, rem na? Heb je 2 van de belangrijkere onderdelen die op de commecal al beter zijn.b-dirt schreef:wat hebben de meeste mensen tegen blk mrktde geo is veel beter dan die van een commencal en de blk mrkt zitten echt wel beter parts op dan de commencal(op de vork-rem na)maar dat kost ook geen rib uit je lijf
![]()
en de blk mrkt is veel cleaner en super voor dirt/street![]()
En hoezo die commencal niet echt voor dirt/street maar meer voor 4x?
Hij is single speed, zitten street/dirtbandjes op en zit een dj vork in... Lijkt mij juist gemaakt voor dirt/street.
Black Market is mooi en zal ook goed zijn, maar de materialen op hun complete zijn niet zo heel super.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
zijn gewoon alle drie goed.... en wat iemand dan beter vind is zijn mening....Derek Himself schreef:op welke zitten nou de beste onderdelen? er word van alles door elkaar geroepen, of is het gewoon puur wat iemand zelf beter vind wat het dan voor hem beter maakt?
maargoed wij hoeven niet op die fiets te rijden... dus beslis zelf nu welke fiets je neemt
CASE CLOSED

Loud, mean, fast & dirty
- de G U R U
- Contacteer:
misschien een domme vraag maar waarom kijk je niet gewoon zelf hoe goed de belangrijkste onderdelen afzonderlijk zijn? Zo moeilijk moet het toch niet zijn om info te vinden over DJ 's of bepaalde remmen?Derek Himself schreef:op welke zitten nou de beste onderdelen? er word van alles door elkaar geroepen, of is het gewoon puur wat iemand zelf beter vind wat het dan voor hem beter maakt?
En wat de vraag betreft, de fietsen hebben ieder een andere geo en de een wil een meer 4x achtige street/dirtfiets ( Commencal, BLKMRKT), de ander meer bmx achtig (NS) .... waarom zou je niet een aantal fietsen proberen en kijken wat jij zelf 't beste vindt in plaats van de beslissing af te laten hangen van een paar amper onderbouwde statements op een forum?
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
ik heb ook veel op internet gezocht. Maar er staan veel verschillende dingen op, vandaar dat ik hier om advies ging vragen.
maar over de verschillen van de geometrie snap ik niet helemaal. ik weet alleen dat die van de fiets die ik nu nog heb (cube flying circs) niet zo fijn vind, en die van een ns suburban echt heel relax vind.
maar over de verschillen van de geometrie snap ik niet helemaal. ik weet alleen dat die van de fiets die ik nu nog heb (cube flying circs) niet zo fijn vind, en die van een ns suburban echt heel relax vind.
Eastern Shovelhead
Brave machine 22 met DJ1
Brave machine 22 met DJ1
- Jean-Pierre
Koop je die, niet zo moeilijk doen. Je moet de fiets nemen die jou tot nu toe het beste ligt, iedereen zegt commencal nou dan moet je niet nadenken maar kopen.Derek Himself schreef:ik heb ook veel op internet gezocht. Maar er staan veel verschillende dingen op, vandaar dat ik hier om advies ging vragen.
Er zijn hier heel wat ervaren mensen en die zulle echt niet het verkeerde tegen jou zeggen. Hopelijk weet je het nu, want blijkbaar raak je nog al snel in de war omdat andere of totaal andere dingen beginnen. Koop de fiets die jou het beste ligt en upgrade kan altijd nog...
Groeten,
Jean
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-