SDG Dirt Comp, Ronde 3 Heerenveen
Moderator:Beheerders
- xxMartenxx
- xxMartenxx
vandaag even op het park geweest filmpje van kevin gemaakt! check
(p.s alle dirts die nu op het park liggen zijn allemaal prima te rijden)
http://nl.youtube.com/watch?v=GGrh5Rl-o10
en een guided tour door het park..
http://nl.youtube.com/watch?v=I0NnaLvheUs
**Het weekend van 7 en 8 Juni krijgen wij nog een shovel een heel weekend te draaien word nog even flink wat bijgebouwd**
Hier nog een foto van een gedeelte van het park;

(p.s alle dirts die nu op het park liggen zijn allemaal prima te rijden)
http://nl.youtube.com/watch?v=GGrh5Rl-o10
en een guided tour door het park..
http://nl.youtube.com/watch?v=I0NnaLvheUs
**Het weekend van 7 en 8 Juni krijgen wij nog een shovel een heel weekend te draaien word nog even flink wat bijgebouwd**
Hier nog een foto van een gedeelte van het park;

Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
ben ook geblesseerd idd, helaas, voorlopig ook nog wel even..sherlock schreef:Andere helft nog/weer geblesseerd?gideon schreef:Ben er natuurlijk zeker, met minimaal de halve sdg crew, heb er nu al zin in

de blessures van de anderen gaan al aardig de goede kant op, bou is ook weer volop bezig volgens mij

- xxMartenxx
-
- Contacteer:
Zo gasten, het is bijna tijd om eens ff goed Bonedeath te gaan in Heerenveen. Het ligt er zo goed als klaar bij en er wordt al flink getrained, het beloofd super te worden!
Hier nog een paar foto's als opwarmer.
voor de mensen die nog steeds wachten op het verslag van Goirle, deze week komt het erop te staan als het goedgekeurd word door Pinkbike. De vertagingen hebben voor een groot deel aan mij computer crash gelegen, daarnaast was een idee om Ivo zijn filmpje in het verslag te zetten, dat is wel vet zo alles bij elkaar, maar dat gaat even niet lukken nog, misschien dat het filmpje later los op Pinkbike komt? anyway, excuus voor de vertraging, mensen die nog foto's van mij krijgen, ik zal het proberen te regelen, maar mijn comp is echt een drama. Aan het eind van de comp probeer ik alle foto's ergens op een stream te zetten als ik tegen die tijd een andere computer heb.
tot aankomend weekend! adios Dennis

Hier nog een paar foto's als opwarmer.
voor de mensen die nog steeds wachten op het verslag van Goirle, deze week komt het erop te staan als het goedgekeurd word door Pinkbike. De vertagingen hebben voor een groot deel aan mij computer crash gelegen, daarnaast was een idee om Ivo zijn filmpje in het verslag te zetten, dat is wel vet zo alles bij elkaar, maar dat gaat even niet lukken nog, misschien dat het filmpje later los op Pinkbike komt? anyway, excuus voor de vertraging, mensen die nog foto's van mij krijgen, ik zal het proberen te regelen, maar mijn comp is echt een drama. Aan het eind van de comp probeer ik alle foto's ergens op een stream te zetten als ik tegen die tijd een andere computer heb.
tot aankomend weekend! adios Dennis

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
goedzo! met de camping bedoel je zeker het bikepark? of gaan jullie naar een betaalde camping, waar je wel water en electra hebt en etc :PGoofy @ Team SoliD schreef:wij komen zaterdag en vertrekken zondagavond. we overnachten op de camping.
en met wij bedoel ik,
Fullthrottle
Marc
Koen
Sasha
en ikzelf
- Jean-Pierre
Hopelijk bikepark, ben er ook! Helpen de dag van te vorenDennis Katinas schreef:goedzo! met de camping bedoel je zeker het bikepark? of gaan jullie naar een betaalde camping, waar je wel water en electra hebt en etc :PGoofy @ Team SoliD schreef:wij komen zaterdag en vertrekken zondagavond. we overnachten op de camping.
en met wij bedoel ik,
Fullthrottle
Marc
Koen
Sasha
en ikzelf

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- xxMartenxx
Te gek gasten! Kunnen we zaterdag alvast lekker inryden en baan klaarmaken voor zondag! Btw was ook brand op het park vandaag check www.flitsnieuws.nl
Mvg,
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
Marten van der Wal
Bikepark Heerenveen Crew
- xxMartenxx
-
- Contacteer:
Moet vanuit amersfoort komen! dus is best verDennis Katinas schreef:40 euro? waar moet je dan wel niet wegkomen? kun je niet met iemand meereizen op korting, gewoon iemand vragen in de trein :PRazor0 schreef:GVD! denk ik ga ook treinkaartje kost 40 euro nou echt niet! volgende keer dan maar als het wat dichter bij is![]()
Grtz,
Grtz,
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
jo gek wat een dag zeg, helemaal te gek gewoon, viel me alles mee, beter dan verwacht! iedereen bedankt voor het komen en ik zie al wat vette foto's staan, super!
zal er ook even mee bezig, heb er niet zo veel dit keer dus dat scheeld :P
Hier de greopofot...

Roy, klote dat je er niet bij kon zijn, get well mate!
zal er ook even mee bezig, heb er niet zo veel dit keer dus dat scheeld :P
Hier de greopofot...

Roy, klote dat je er niet bij kon zijn, get well mate!