eastern nighttrain 2007
Moderator:Beheerders
Hallo iedereen, ik ben van plan een nieuwe fiets te kopen en mijn oog is gevallen op de eastern nighttrains, ik ben vooral geïntres eerd in die van 2007 maar weet er iemand waar ik deze nog kan kopen?
En ook vind ik dat de geometrie vooral voor street is , maar zou ik er ook dirt mee kunnen rijden?
Bedankt, jasper
En ook vind ik dat de geometrie vooral voor street is , maar zou ik er ook dirt mee kunnen rijden?
Bedankt, jasper
- driezzz_dirter
-
-
- driezzz_dirter
ik heb er al een aantal keer op gerede en ja ze voelen aan als eenbmx op grotere wielen en jij bent toch al een redelijk groot iemand?jappe05 schreef:ja idd maar ik zoek eigenlyk naar die van 2007driezzz_dirter schreef:bikemailorder?
ze staan in promo, vallen wel zeer klein uit vind ik zelf
en je hebt gelijk denk ik over dat ze nogal klein zijn dnek ik, ik ga vooral dirt rijden, maar het lijkt mij gwn een bmx met 26"
toch bedankt;)
ride and have fun
nee niet echt, 1.70m, maar is die eastern nighttrain 2008 een aanrader voor dirt?driezzz_dirter schreef:ik heb er al een aantal keer op gerede en ja ze voelen aan als eenbmx op grotere wielen en jij bent toch al een redelijk groot iemand?jappe05 schreef:ja idd maar ik zoek eigenlyk naar die van 2007driezzz_dirter schreef:bikemailorder?
ze staan in promo, vallen wel zeer klein uit vind ik zelf
en je hebt gelijk denk ik over dat ze nogal klein zijn dnek ik, ik ga vooral dirt rijden, maar het lijkt mij gwn een bmx met 26"
toch bedankt;)
- driezzz_dirter
als je graag op kleine fiets rijd denk ik het wel, ik wou ook graag zo 1 maar vind ze iets te klien, misschien een ns?jappe05 schreef:nee niet echt, 1.70m, maar is die eastern nighttrain 2008 een aanrader voor dirt?driezzz_dirter schreef:ik heb er al een aantal keer op gerede en ja ze voelen aan als eenbmx op grotere wielen en jij bent toch al een redelijk groot iemand?jappe05 schreef: ja idd maar ik zoek eigenlyk naar die van 2007
toch bedankt;)
ride and have fun
-
- driezzz_dirter
-
van die andere verkochte fiets cker? waarvan je de koper nu wel heb ingelicht ; )jappe05 schreef:neen toch niet
heb al het geld al bij elkaar
ik wil natuurlijk niet iets kopen wat mij binnen een paarmaand niet meer aanstaat
grtz
Goed gedaan

Ik heb zelf ook wel is op de nighttrain gerold. Moet zeggen dat het een heel verschil is met bijvoorbeeld mijn commencal absolute. de balhoofdbuis komt een stukje lager uit. en dat merk je wel. dirt e nstreet zijn er wel zeker allebij mee te doen. Probeer anders is ergens op 1tje wat terollen?
een etui.