iemand ervaring met een planet X bommer
Moderator:Beheerders
-
ik ga waarschijnlijk een frame van PLanet X bommer kopen
heeft iemand hier wat over te zeggen of adviezen te geven?
alvast bedankt
heeft iemand hier wat over te zeggen of adviezen te geven?
alvast bedankt
Hmm zelf geen ervaring mee. Maar volgens mij wel lekker. Staan er ook aardig wat te koop in het verkoopgedeelte van 't forum. En aangezien het dirt/street en "freeride" frame is (ja toch???) is het breed inzetbaar. Al is er volgens mij met veel gewoon dirt/street bikes ook te freeriden. (correct me if i'm wrong) Succes met je speurtocht.
Misschien dat iemand een site heeft met de geo e.d. van deze fiets?
Misschien dat iemand een site heeft met de geo e.d. van deze fiets?
een etui.
Ha,
Ik heb er zelf 1, maar verkoop deze nu ivm met sponsoring.
Maar ik vind het echt een superfijn frame. Voor een stalen frame is deze niet te zwaar en heeft een fijne geometrie. Erg breed inzetbaar inderdaad.
Ik heb er voornamelijk street en dirt mee gereden, maar voor ht-freeride kan je het kader ook prima gebuiken.
Interesse? PB me maar!
Ik heb er zelf 1, maar verkoop deze nu ivm met sponsoring.
Maar ik vind het echt een superfijn frame. Voor een stalen frame is deze niet te zwaar en heeft een fijne geometrie. Erg breed inzetbaar inderdaad.
Ik heb er voornamelijk street en dirt mee gereden, maar voor ht-freeride kan je het kader ook prima gebuiken.
Interesse? PB me maar!
Van het rijden.... niet van het forums bezoeken..
- flapmeth41
- Contacteer:
- flapmeth41
- Contacteer:
Van frame wisselen, je achterwiel erin willen pleuren wat niet lekker wou, iets meer kracht geven, en toen dat nog niet wou is kijken waarom het eigenlijk niet echt paste.Mrtnrider schreef:Hoezo kwam je erachter?flapmeth41 schreef:Hou er trouwens wel rekening mee dat je alleen kleine schijf achter kunt (kwam ik achter) Verder idd wel lekker frame. Vond hem aardig stabiel in de lucht, en stuurt goed...
Was de schijf dus.. (203 mm schijf) Met 160 schijf geen problemen verder

Explore, dream, discover. Take it to the edge...