TUBAGRA BIKES

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di mei 26, 2009 7:53 pm

QUOTE uit ander topic waar discussie is waarom er op het subforum DIRT/STREET geen slotje moet.
Roel@dTb schreef:@ Combee
Vette bike hoor,
Steelhead Rider schreef:
Steelboy schreef: Wat verwacht je? Onze mogelijkheden zijn de volgende:
-cleanen
-op slot <-- Deze, liever heel dirt/street subforum weg want 't gaat toch nergens over
-bannen

Als je betere oplossingen hebt, dan hoor ik dat graag!
Oneens, er zijn genoeg topic's die wél ergens over gaan :arms:
Nu lees ik dat een topic over een frame verandert over hoe je sneakers moet importeren, en hoe mensen sneakers kopen. :(

Als jullie echt de mods niet op zo'n gedachte willen brengen, moeten jullie op jullie hoede zijn voor zo'n dingen.
Niet kut bedoelt, gewoon een tip ;)
Dus Combee, voor je weer reageert, het is een tip ;)

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » di mei 26, 2009 8:32 pm

probeer tenminste nog de post your bike thread op gang te krijgen:P nadat ik m heb verpest, is toch nobel 8)
dp is echt gigantisch noob(dirt/street), uitzonderingen daargelaten.. maar ach als we nog eens iemand kunnen helpen

Is het trouwens dat tubagra en blk mrkt gaan samenwerken? omdat tubagra al ff bestaat

Mathijs-

Bericht door Mathijs- » di mei 26, 2009 8:38 pm

edit
verrek post ik hem bij het verkeerde topic...
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo mei 27, 2009 11:10 am

Combee schreef:probeer tenminste nog de post your bike thread op gang te krijgen:P nadat ik m heb verpest, is toch nobel 8)
dp is echt gigantisch noob(dirt/street), uitzonderingen daargelaten.. maar ach als we nog eens iemand kunnen helpen

Is het trouwens dat tubagra en blk mrkt gaan samenwerken? omdat tubagra al ff bestaat
betwijvel het aangezien Tubagra alleen in Japan verkrijgbaar is, en omdat de frames totaal niet op elkaar lijken, al helemaal niet qua geo...

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » wo mei 27, 2009 11:34 am

BiKeRbOi schreef:
Combee schreef:probeer tenminste nog de post your bike thread op gang te krijgen:P nadat ik m heb verpest, is toch nobel 8)

betwijvel het aangezien Tubagra alleen in Japan verkrijgbaar is, en omdat de frames totaal niet op elkaar lijken, al helemaal niet qua geo...
nee idd, maar omdat blk mrkt is gedumpt door s&m mischien

b-dirt

Bericht door b-dirt » wo mei 27, 2009 11:50 am

ja wel ze hebben enige samenwering ;) welke weet ik ook niet maar ik heb het ergens ooit gelezen 8)

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo jun 17, 2009 12:24 pm

BLKMRKT heeft NIKS met Tubagra te maken

Van het weekend was Carter Holland ook in NYC bij Thrash Bike, dus ik vroeg het hem ff hoe het zat.

Hij antwoorde: Tu-watte???? Nooit van gehoord. Hij vertelde me ook dat als hij er iets mee te maken heeft hij er sowieso een BLKMRKT logo op laat zetten.

Ook vertelde hij me over de Spank Tweet Tweet frame (ik vroeg het aan em, was benieuw hoe het zat aangezien het precies hetzelfde frame is als de Riot en je overal leest dat Carter het heeft ontworpen voor Spank), dat Spank hun duitse distributeur was, maar dat hij hun heeft ontslagen, maar Spank heeft wel toegang kunnen krijgen tot alle gegevens van de Riot frame, en ze hebben em toen gewoon letterlijk gekopieerd.
Alle design, al het getest, al die moeite die Blkmrkt erin heeft gestopt hebben zij gewoon opgestuurd naar Taiwan en het na laten maken. Trieste shit van Spank, ik ga iig niks meer van hun kopen als ze zo triest doen...

Oja, de reden dat Blkmrkt met de Riot kwam, en dat ie in Taiwan is gemaakt, is vooral verkoop in Europa. De import kosten en alle overige kosten die erbij komen uit de VS kosten zo veel dat het uiteindelijk te duur wordt in Europa voor de meeste mensen.
Daarom heeft hij een 2e lijn laten maken vanuit Taiwan.

En voor de mensen die benieuwd zijn over de vorken van Blkmrkt, de Contraband is overgenomen door S&M (de S&M Pitchfork).
Blkmrkt maakt nog wel de Tech9 vork, die in 9mm, 14mm en 20mm uit zal komen.

De Contraband frame wordt in mijn ogen maar op kleine schaal gemaakt, er worden er wereldwijd maar 400 van verkocht. Gekeken naar hoeveel mensen em willen hebben zal die volgens mij snel uitverkocht zijn.

.......Ff wat betrouwbare facts over Blkmrkt :)
Laatst gewijzigd door BiKeRbOi op wo jun 17, 2009 12:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo jun 17, 2009 12:25 pm

dubbel

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo jun 17, 2009 10:09 pm

BiKeRbOi schreef:BLKMRKT heeft NIKS met Tubagra te maken

Van het weekend was Carter Holland ook in NYC bij Thrash Bike, dus ik vroeg het hem ff hoe het zat.

Hij antwoorde: Tu-watte???? Nooit van gehoord. Hij vertelde me ook dat als hij er iets mee te maken heeft hij er sowieso een BLKMRKT logo op laat zetten.

Ook vertelde hij me over de Spank Tweet Tweet frame (ik vroeg het aan em, was benieuw hoe het zat aangezien het precies hetzelfde frame is als de Riot en je overal leest dat Carter het heeft ontworpen voor Spank), dat Spank hun duitse distributeur was, maar dat hij hun heeft ontslagen, maar Spank heeft wel toegang kunnen krijgen tot alle gegevens van de Riot frame, en ze hebben em toen gewoon letterlijk gekopieerd.
Alle design, al het getest, al die moeite die Blkmrkt erin heeft gestopt hebben zij gewoon opgestuurd naar Taiwan en het na laten maken. Trieste shit van Spank, ik ga iig niks meer van hun kopen als ze zo triest doen...

Oja, de reden dat Blkmrkt met de Riot kwam, en dat ie in Taiwan is gemaakt, is vooral verkoop in Europa. De import kosten en alle overige kosten die erbij komen uit de VS kosten zo veel dat het uiteindelijk te duur wordt in Europa voor de meeste mensen.
Daarom heeft hij een 2e lijn laten maken vanuit Taiwan.

En voor de mensen die benieuwd zijn over de vorken van Blkmrkt, de Contraband is overgenomen door S&M (de S&M Pitchfork).
Blkmrkt maakt nog wel de Tech9 vork, die in 9mm, 14mm en 20mm uit zal komen.

De Contraband frame wordt in mijn ogen maar op kleine schaal gemaakt, er worden er wereldwijd maar 400 van verkocht. Gekeken naar hoeveel mensen em willen hebben zal die volgens mij snel uitverkocht zijn.

.......Ff wat betrouwbare facts over Blkmrkt :)
heb je hem ook gevraagd wat er met de mob gaat gebeuren/of ze nog samenwerken met S&M?
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do jun 18, 2009 7:38 am

voor zover ik weet blijft de MOB gewoon bestaan, hij heeft er iig niks over gezegd en hij vertelde wel echt veel over blkmrkt, dus denk dat ie het dan ook wel had verteld als er daar iets mee zou gebeuren

Plaats reactie