Hallo, ik bezit een eastern nighttrain en heb er Saint Cranks op uit 2007 geloof ik en de daarbij behorende bottom bracket maar de lagers hiervan zijn niet goed meer.
Nu zoek ik een nieuwe bottom bracket, maar weet niet helemaal welke ik moet hebbe.
-Welke passen erin?
-Welke zijn goed ?
-Welke hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding?
jep
Die maten van jou kloppen niet, is altijd 68mm of 73mm. of 83mm maar dat is voor downhill fietsen die een 150mm achternaaf hebben. Dat heb jij niet, dus een 68/73, en dat is dat bb van CRC.
Grtz.
Oeps die foto is fout er staat 78mm ipv 68mm maar dat hadden jullie vast wel door, dus jullie raden me aan gewoon die Shimano saint bracket te halen ? of is er iets beters voor mss iets meer geld ?
Robertodirt schreef:Oeps die foto is fout er staat 78mm ipv 68mm maar dat hadden jullie vast wel door, dus jullie raden me aan gewoon die Shimano saint bracket te halen ? of is er iets beters voor mss iets meer geld ?
Dankje maar die xtr zijn weer in vershcillende soorten welke : M970, M960 , Octalink M952
De laatste (deze dus: http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=1205 ) lijkt mij het beste gezien de prijs en de reviews die erbij staan op crc alleen hier staan ook diameter maten bij en "spindle length", 116mm en 112,5mm welke moet ik dan evt hebben ?
Iemand anders nog tips over keuze van bottom bracket ? mss met link erbij van site?