VVC Force '09 - the movie

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » di dec 29, 2009 5:01 pm

Combee schreef:
Marcuos schreef:Ja ja, ik wil ook zeiken.

Best aardig. Voor mtb best goed maar in losse edidts heb ik toch echt vettere dingen gezien. Het enige waar ik een beetje van onder de indruk ben is die 360 tailwhip to barspine. Rest vind ik veel van het zelfde.

8)
Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.
Als je een westerse street rijder weet die beter is, wil ik t wel weten..
meer dan genoeg, ook in nederland, alleen ze rijden met de bmx..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

b-dirt

Bericht door b-dirt » di dec 29, 2009 5:14 pm

ik snap niet dat mensen dit niet kunne waarderen :? .

BTW is het jullie ook opgevallen dat die guy tijdens die slider een unox muts op heeft :D .

ja dit filmpjes is gwn aan, het laats gewoon zien dat die gasten het voor de lol doen en niet om beroemd te worden zoals als die andere balharen tegenwoordig.

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » di dec 29, 2009 5:18 pm

b-dirt schreef:
ja dit filmpjes is gwn aan, het laats gewoon zien dat die gasten het voor de lol doen en niet om beroemd te worden zoals als die andere balharen tegenwoordig.
dit.

groen

Bericht door groen » di dec 29, 2009 6:01 pm

de G U R U schreef:
Combee schreef:

Best aardig. Voor mtb best goed maar in losse edidts heb ik toch echt vettere dingen gezien. Het enige waar ik een beetje van onder de indruk ben is die 360 tailwhip to barspine. Rest vind ik veel van het zelfde.

8)
Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.
mee eens, en idd de meeste "bekende" rijders rijden dirt en sommige beetje street en park er naast ... (meeste contesten zijn ook dirt enzo)
vind dat ludwig jager/hendrick tafel en een sam pilgrim ook aardig park kunnen rijden, ik zeg niet dat hun beter zijn

die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...
blijkbaar wil die toch beroemd en veel geld verdienen en geen lol hebben??? grapje

toch ook wel leuk dat het filmpje 50/50 is qua street/park en dirt
Loud, mean, fast & dirty

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di dec 29, 2009 7:21 pm

Heb met plezier zitten kijken, wat een rijders! echt vet
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo dec 30, 2009 2:12 am

de G U R U schreef:
Combee schreef:

8)
Rusland pusht de sport niet alleen wat betreft MTB hoor, ook BMX, flat 5 to halfcab whip zie je niet veel mensen doen.
Laatst gewijzigd door Steelhead Rider op wo dec 30, 2009 2:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo dec 30, 2009 2:12 am

oeps

merrybike

Bericht door merrybike » wo dec 30, 2009 12:14 pm

Steelhead Rider schreef:
de G U R U schreef:
Combee schreef: Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.
Rusland pusht de sport niet alleen wat betreft MTB hoor, ook BMX, flat 5 to halfcab whip zie je niet veel mensen doen.
toch niet nee?
nee maar die russen die zijn niet helemaal goed in de kop, iets wat ik en wss meer mensen ook zouden moeten hebben. ga je blijkbaar een stuk beter van rijden
of je drinkt veel vodka?

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » wo dec 30, 2009 12:31 pm

kijk naar martin soderstrom...
ride and have fun

merrybike

Bericht door merrybike » wo dec 30, 2009 1:46 pm

wat is daar mee?

b-dirt

Bericht door b-dirt » wo dec 30, 2009 4:29 pm

ja wat is daar mee?
vergeleken bij deze gasten vind ik martin niet zo veel voorstellen op een of andere manier.

niet dat hij niet goed is hoor

Arjo@dTb
Contacteer:

Bericht door Arjo@dTb » wo dec 30, 2009 5:03 pm

wat een lekker vid :dribble:
ride every day.

Gène

Bericht door Gène » wo dec 30, 2009 5:44 pm

Hebben ze daar in Rusland ook al Unox?? (op 4:00 min in de film)

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo dec 30, 2009 5:47 pm

driezzz_dirter schreef:kijk naar martin soderstrom...
hij is ook heel goed, maar ik zie hem nog geen tailwhip railgaps doen, en truckdriver to cancaned landing, 360 whip to barspin, en barspin to canjam etc

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » wo dec 30, 2009 7:30 pm

ik bedoel gewoon dat martin soderstrom ook een heel goede rijder is, hij is een internationale pro-rider, werd 3de op crankworx etc maar is ook heel goed in park
ride and have fun

merrybike

Bericht door merrybike » wo dec 30, 2009 9:01 pm

typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
er zijn 2 soorten mensen, de een houd van aandacht een krijgt deze ( door winnen etc) en de ander niet en is hardcore rijder

groen

Bericht door groen » wo dec 30, 2009 9:38 pm

merrybike schreef:typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
er zijn 2 soorten mensen, de een houd van aandacht een krijgt deze ( door winnen etc) en de ander niet en is hardcore rijder
jonge waar heb je het over??? wie ben jij om mensen in hokjes te stoppen???
Loud, mean, fast & dirty

merrybike

Bericht door merrybike » wo dec 30, 2009 9:47 pm

nee je snapt me niet denk ik, het klinkt oppervlakkig, maar ik kan niet goed uit mn woorden komen, ik bedoel het goed
ik probeer het nog een keer
er zijn goede dirters/streeters die beroemd zijn, maar ook onbekende (redelijk) die heel goed kunnen zijn.
goed is niet meteen bekend

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » wo dec 30, 2009 11:34 pm

groen schreef:
merrybike schreef:typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
het enige wat hij wil zeggen is geloof ik dat er de onder het mainstream mtb publiek bekende rijders zijn en de gasten die alleen bij hun eigen kliek/tak van sport bekend zijn

ik zou alleen niet zover gaan te zeggen dat gesponsorde rijders per se aandachtsgeile oppervlakkige figuren zijn; skateboard en bmx scene bewijzen dit al.
Laatst gewijzigd door de G U R U op za jan 02, 2010 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do dec 31, 2009 2:25 am

groen schreef:die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...
blijkbaar wil die toch beroemd en veel geld verdienen en geen lol hebben??? grapje
Dit kan je toch niet weten Roy :P, misschien dirt hij de hele tijd al veel maar weet je dat gewoon niet, je kent 'em niet dus 't zou best kunnen..

merrybike

Bericht door merrybike » do dec 31, 2009 5:25 am

de G U R U schreef:
groen schreef:
het enige wat hij wil zeggen is geloof ik dat er de onder het mainstream mtb publiek bekende rijders zijn en de gasten die alleen bij hun eigen kliek/tak van sport bekend zijn

ik zou alleen niet zover gaan te zeggen dat gesponsorde rijders per sé aandachtsgeile oppervlakkige figuren zijn; skateboard en bmx scene bewijzen dit al.

Jij snapt m ong. Ik bedoel: niet iedereen die goed is komt of wil in de aandacht komen, er is meer als berecloth en soderstrom etc, die net zo veel kunnen. Tegen woordig zie je steeds meer filmpjes van 16/17 jarige die de zelfde tricks doe met meer stijl,

wat je niet kent is niet meteen slecht.

groen

Bericht door groen » do dec 31, 2009 6:48 am

Steelhead Rider schreef:
groen schreef:die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...
Dit kan je toch niet weten Roy :P, misschien dirt hij de hele tijd al veel maar weet je dat gewoon niet, je kent 'em niet dus 't zou best kunnen..
true ;)
Loud, mean, fast & dirty

Mathijs-

Bericht door Mathijs- » za jan 09, 2010 3:12 am

Die unox muts rockt hem echt! En wat een niveau op het einde zeg :lol:! Maar verder echt sick hoe die dudes daar rijden!
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011

Plaats reactie