meer dan genoeg, ook in nederland, alleen ze rijden met de bmx..Combee schreef:Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.Marcuos schreef:Ja ja, ik wil ook zeiken.
Best aardig. Voor mtb best goed maar in losse edidts heb ik toch echt vettere dingen gezien. Het enige waar ik een beetje van onder de indruk ben is die 360 tailwhip to barspine. Rest vind ik veel van het zelfde.
Als je een westerse street rijder weet die beter is, wil ik t wel weten..
VVC Force '09 - the movie
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- de G U R U
- Contacteer:
dit.b-dirt schreef:
ja dit filmpjes is gwn aan, het laats gewoon zien dat die gasten het voor de lol doen en niet om beroemd te worden zoals als die andere balharen tegenwoordig.
mee eens, en idd de meeste "bekende" rijders rijden dirt en sommige beetje street en park er naast ... (meeste contesten zijn ook dirt enzo)de G U R U schreef:meer dan genoeg, ook in nederland, alleen ze rijden met de bmx..Combee schreef:Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.Marcuos schreef:Ja ja, ik wil ook zeiken.
Best aardig. Voor mtb best goed maar in losse edidts heb ik toch echt vettere dingen gezien. Het enige waar ik een beetje van onder de indruk ben is die 360 tailwhip to barspine. Rest vind ik veel van het zelfde.
vind dat ludwig jager/hendrick tafel en een sam pilgrim ook aardig park kunnen rijden, ik zeg niet dat hun beter zijn
die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...
blijkbaar wil die toch beroemd en veel geld verdienen en geen lol hebben??? grapje
toch ook wel leuk dat het filmpje 50/50 is qua street/park en dirt
Loud, mean, fast & dirty
- Jean-Pierre
-
Rusland pusht de sport niet alleen wat betreft MTB hoor, ook BMX, flat 5 to halfcab whip zie je niet veel mensen doen.de G U R U schreef:meer dan genoeg, ook in nederland, alleen ze rijden met de bmx..Combee schreef:Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.Marcuos schreef:Ja ja, ik wil ook zeiken.
Laatst gewijzigd door Steelhead Rider op wo dec 30, 2009 2:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
toch niet nee?Steelhead Rider schreef:Rusland pusht de sport niet alleen wat betreft MTB hoor, ook BMX, flat 5 to halfcab whip zie je niet veel mensen doen.de G U R U schreef:meer dan genoeg, ook in nederland, alleen ze rijden met de bmx..Combee schreef: Best aardig? kweet niet of je het doorhebt, maar deze lui slachten wie dan ook ter wereld af qua street. De wereldberoemde rijders zijn alleen dirt rijders.. omdat er in street geen geld zit. En in Rusland al helemaal niet.
nee maar die russen die zijn niet helemaal goed in de kop, iets wat ik en wss meer mensen ook zouden moeten hebben. ga je blijkbaar een stuk beter van rijden
of je drinkt veel vodka?
- driezzz_dirter
- driezzz_dirter
typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
er zijn 2 soorten mensen, de een houd van aandacht een krijgt deze ( door winnen etc) en de ander niet en is hardcore rijder
er zijn 2 soorten mensen, de een houd van aandacht een krijgt deze ( door winnen etc) en de ander niet en is hardcore rijder
jonge waar heb je het over??? wie ben jij om mensen in hokjes te stoppen???merrybike schreef:typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
Loud, mean, fast & dirty
- de G U R U
- Contacteer:
het enige wat hij wil zeggen is geloof ik dat er de onder het mainstream mtb publiek bekende rijders zijn en de gasten die alleen bij hun eigen kliek/tak van sport bekend zijngroen schreef:jonge waar heb je het over??? wie ben jij om mensen in hokjes te stoppen???merrybike schreef:typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
ik zou alleen niet zover gaan te zeggen dat gesponsorde rijders per se aandachtsgeile oppervlakkige figuren zijn; skateboard en bmx scene bewijzen dit al.
Laatst gewijzigd door de G U R U op za jan 02, 2010 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dit kan je toch niet weten Roy :P, misschien dirt hij de hele tijd al veel maar weet je dat gewoon niet, je kent 'em niet dus 't zou best kunnen..groen schreef:die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...
blijkbaar wil die toch beroemd en veel geld verdienen en geen lol hebben??? grapje
de G U R U schreef:het enige wat hij wil zeggen is geloof ik dat er de onder het mainstream mtb publiek bekende rijders zijn en de gasten die alleen bij hun eigen kliek/tak van sport bekend zijngroen schreef:jonge waar heb je het over??? wie ben jij om mensen in hokjes te stoppen???merrybike schreef:typisch, martin is bekend, oke, hij wint. maar hij heeft connecties en hij WIL ook winnen bij grote wedstrijden, al de goede streeters waarvan ik graag filmpjes kijk zijn niet bekend, alleen onder de streeters zelf. onduidelijk verhaal dit, maar misch begrijp je me.
ik zou alleen niet zover gaan te zeggen dat gesponsorde rijders per sé aandachtsgeile oppervlakkige figuren zijn; skateboard en bmx scene bewijzen dit al.
Jij snapt m ong. Ik bedoel: niet iedereen die goed is komt of wil in de aandacht komen, er is meer als berecloth en soderstrom etc, die net zo veel kunnen. Tegen woordig zie je steeds meer filmpjes van 16/17 jarige die de zelfde tricks doe met meer stijl,
wat je niet kent is niet meteen slecht.
trueSteelhead Rider schreef:Dit kan je toch niet weten Roy :P, misschien dirt hij de hele tijd al veel maar weet je dat gewoon niet, je kent 'em niet dus 't zou best kunnen..groen schreef:die pavel reed in het begin ook alleen maar street en park en nu ook steeds meer dirt...

Loud, mean, fast & dirty