Welke BIKE heb jij ?
Moderator:Beheerders
- driezzz_dirter
merrybike schreef:he volgens mij was dat mijn vork! zit er een krasje op de rechterkant van de kroon?
met de nadruk op "was" ja

orange 224-evo
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nukeproof mega am 275
peugot "86 fixed gear
specialized p2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ok dat licht niet aan mij, mijn was namelijk recent geserviced en deed het als een droom. dus geef niet mij de fout;)unknow schreef:merrybike schreef:he volgens mij was dat mijn vork! zit er een krasje op de rechterkant van de kroon?
met de nadruk op "was" jais geserviced en gaat nu al vele beter dan bij aankoop
cv :pmerrybike schreef:ok dat licht niet aan mij, mijn was namelijk recent geserviced en deed het als een droom. dus geef niet mij de fout;)unknow schreef:merrybike schreef:he volgens mij was dat mijn vork! zit er een krasje op de rechterkant van de kroon?
met de nadruk op "was" jais geserviced en gaat nu al vele beter dan bij aankoop
orange 224-evo
nukeproof mega am 275
peugot "86 fixed gear
specialized p2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nukeproof mega am 275
peugot "86 fixed gear
specialized p2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Jean-Pierre
http://www.pinkbike.com/photo/5416272/ mijn shonky
http://www.pinkbike.com/photo/5772789/ en mijn wtp versus
http://www.pinkbike.com/photo/5772789/ en mijn wtp versus
- Jean-Pierre
Haha, blij dat er dan nog wat unieke streetbakken rond rollen of niet ?BiKeRbOi schreef:Idd, word echt gek van al die zwarte Shonky's met Marzocchi's erinStillridingbmx schreef:Jij durft met die vork!
Maar jammer dat bijna elke bike er het zelfde uit ziet, kwa parts...
Give it a swing!![]()

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
KUCH mijne KUCHStillridingbmx schreef:Haha, blij dat er dan nog wat unieke streetbakken rond rollen of niet ?BiKeRbOi schreef:Idd, word echt gek van al die zwarte Shonky's met Marzocchi's erinStillridingbmx schreef:Jij durft met die vork!
Maar jammer dat bijna elke bike er het zelfde uit ziet, kwa parts...
Give it a swing!![]()
edit: nouja, rollen...

- Jean-Pierre
Geen hobby / tijd te veel?merrybike schreef:KUCH mijne KUCHStillridingbmx schreef:Haha, blij dat er dan nog wat unieke streetbakken rond rollen of niet ?BiKeRbOi schreef: Idd, word echt gek van al die zwarte Shonky's met Marzocchi's erin![]()
edit: nouja, rollen...
Get a life !
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
Precies wat ik dachtStillridingbmx schreef:Geen hobby / tijd te veel?merrybike schreef:KUCH mijne KUCHStillridingbmx schreef: Haha, blij dat er dan nog wat unieke streetbakken rond rollen of niet ?
edit: nouja, rollen... http://lp1.pinkbike.org/p4pb5937766/p4pb5937766.jpg
Get a life !
- driezzz_dirter
-
Waar ben je heen gegaan voor cursus internetheld zijn? Dan kan ik die gasten stompen.merrybike schreef:waar ben je heen gegaan voor die cursus overdrijven? Lijkt me wel leuk.driezzz_dirter schreef:wanneer krijgen we eens een foto van je opgebouwe super exclusive capital te zien ipv tien fotos van een leeg frame?
jaloers?Steelhead Rider schreef:Waar ben je heen gegaan voor cursus internetheld zijn? Dan kan ik die gasten stompen.merrybike schreef:waar ben je heen gegaan voor die cursus overdrijven? Lijkt me wel leuk.driezzz_dirter schreef:wanneer krijgen we eens een foto van je opgebouwe super exclusive capital te zien ipv tien fotos van een leeg frame?
je weet zelf ook dat jij een interneld held bent, in het echt ben jij ook niet zon kk klootzak. Dat je nog eens bij de top5bmx in nederland zit, maakt je een held in RL. Maar een internetheld ben je zekermerrybike schreef:jaloers?Steelhead Rider schreef:Waar ben je heen gegaan voor cursus internetheld zijn? Dan kan ik die gasten stompen.merrybike schreef: waar ben je heen gegaan voor die cursus overdrijven? Lijkt me wel leuk.
- Jean-Pierre