geen spot voor jumps
Moderator:Beheerders
-
ik heb geen spot waar ik een paar trails lan neerzetten enzo, weet iemand misschien waar ik langs kan gaan ozo voor een plek?
aannemer ofzo?
btw ik las ergens dat een aannemer vak van zijn grond af wil is dat zo?
aannemer ofzo?
-
Re: geen spot voor jumps
colinvanassen schreef:ik heb geen spot waar ik een paar trails lan neerzetten enzo, weet iemand misschien waar ik langs kan gaan ozo voor een plek?
aannemer ofzo?
Laatst gewijzigd door JustRideThatBike op do jan 12, 2012 8:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
je kan aan vriendn vragen die ook biken of zij geen plekje hebben?of ga is naar de gemeentecolinvanassen schreef:ik heb geen spot waar ik een paar trails lan neerzetten enzo, weet iemand misschien waar ik langs kan gaan ozo voor een plek?
aannemer ofzo?

-
-
je kan idd best wel een spot zoeken waar je toestemming voor hebt om op te bouwen,je gaat ook geen huis bouwen op grond die niet van jou is he 
ik heb een spot achter me tuin
hebben enkele vrachtwagens grond laten komen,en is best wel een mooie trail geworden
je moet hem natuurlijk wel onderhouden
anders blijft ie niet rijbaar hoor
ik hoop dat je een spot vindt
good luck!

ik heb een spot achter me tuin

good luck!
- de lachende derde
- Contacteer:
Trails bouwen kost gewoon tijd en moeite, wen er maar vast aan. Bij legale trails komt er vanalles en nog wat bij kijken aan vergunningen en dergelijke, illegale trails bouwen betekent dagenlang kruiwagens vullen in de regen.colinvanassen schreef:ik heb geen spot waar ik een paar trails lan neerzetten enzo, weet iemand misschien waar ik langs kan gaan ozo voor een plek?
aannemer ofzo?
-
- Contacteer:
Hee colin,
Is die spot niet doorgegaan? Jammer.
Wanneer je snel wil biken moet je een slimme spot zoeken waar weinig wandelaars e.d. komen die gaan klagen. Maar het kan heel goed zijn dat je spot al snel wordt ontdekt en je de boel moet opruimen. Beter is het te zoeken naar een stuk grond waar je met toestemming van de eigenaar wat mag bouwen. Neemt niet weg dat dan nog steeds de gemeente moeilijk kan gaan lopen doen ( vergunning, bestemmingsplan e.d.).
Wanneer je lang wil genieten van je werk ( dirt is veel en zwaar werk) moet je in gesprek gaan met de gemeente. Pak het breed aan en speel in op de kids dan zijn ze eerder geneigd om er over na te denken.
Dan heb je een spot, en dan? ga je alleen graven? Of heb je hulp van vrienden? Dirts bouwen is veel en zwaar werk.....het geeft wel heel veel voldoening!
Grond is goed te regelen via een aannemer. Je moet aangeven dat ze kunnen betalen voor de stort of dat ze het kosteloos bij jou kunnen dumpen. Let op dan moet je wel toestemming hebben en een schoongrond verklaring!
Voor een dirtspot in nederland moet je veel mazzel en geduld hebben. De aanhouder wint!!!
In doetinchem hebben we na twee keer illegaal gebouwd te hebben en af moeten breken, 2 jaar met de gemeente overlegd. Vervolgens 7000 euro moeten betalen voor allerlei vergunningen en onderzoeken.....
Net over de grens zijn we al heel wat jaartjes bezig, je hebt de spot laatst zelf ontdekt, zonder problemen. maar we moeten het niet te gek maken!
Veel succes!
Is die spot niet doorgegaan? Jammer.
Wanneer je snel wil biken moet je een slimme spot zoeken waar weinig wandelaars e.d. komen die gaan klagen. Maar het kan heel goed zijn dat je spot al snel wordt ontdekt en je de boel moet opruimen. Beter is het te zoeken naar een stuk grond waar je met toestemming van de eigenaar wat mag bouwen. Neemt niet weg dat dan nog steeds de gemeente moeilijk kan gaan lopen doen ( vergunning, bestemmingsplan e.d.).
Wanneer je lang wil genieten van je werk ( dirt is veel en zwaar werk) moet je in gesprek gaan met de gemeente. Pak het breed aan en speel in op de kids dan zijn ze eerder geneigd om er over na te denken.
Dan heb je een spot, en dan? ga je alleen graven? Of heb je hulp van vrienden? Dirts bouwen is veel en zwaar werk.....het geeft wel heel veel voldoening!
Grond is goed te regelen via een aannemer. Je moet aangeven dat ze kunnen betalen voor de stort of dat ze het kosteloos bij jou kunnen dumpen. Let op dan moet je wel toestemming hebben en een schoongrond verklaring!
Voor een dirtspot in nederland moet je veel mazzel en geduld hebben. De aanhouder wint!!!
In doetinchem hebben we na twee keer illegaal gebouwd te hebben en af moeten breken, 2 jaar met de gemeente overlegd. Vervolgens 7000 euro moeten betalen voor allerlei vergunningen en onderzoeken.....
Net over de grens zijn we al heel wat jaartjes bezig, je hebt de spot laatst zelf ontdekt, zonder problemen. maar we moeten het niet te gek maken!
Veel succes!

-
Of je moet het geluk hebben,
en grond kunnen regelen, zand, en machines om het te realiseren.
Dan komje met een leuk budget van 0,00 euro ook wel klaar.
Gewoon overal na vragen!
Ga niet alleen beginnen, en maak een goed plan!
ook een handige tip,
Voor sponsering van geld of materialen, ga niet bij 1 adress vragen, maar bij 20 adressen, je krijgt eerder weinig geld van veel bedrijven, dan veel geld of materialen van 1 bedrijf!.
Verder is het gewoon, hoog inzetten, je hebt niks te verliezen!
Hou ons op de hoogte
en grond kunnen regelen, zand, en machines om het te realiseren.
Dan komje met een leuk budget van 0,00 euro ook wel klaar.
Gewoon overal na vragen!
Ga niet alleen beginnen, en maak een goed plan!
ook een handige tip,
Voor sponsering van geld of materialen, ga niet bij 1 adress vragen, maar bij 20 adressen, je krijgt eerder weinig geld van veel bedrijven, dan veel geld of materialen van 1 bedrijf!.
Verder is het gewoon, hoog inzetten, je hebt niks te verliezen!
Hou ons op de hoogte

Redline Flight Pro '11
Wethepeople Reason 2011
Wethepeople Reason 2011