specialized p2 of Scott voltage
Moderator:Beheerders
Hallo
Ik ben opzoek naar dirt.
Ik twijfel hierbij tussen een scott voltage en een specialized p2.
Iemand dus een idee welk het best frame is voor dirt?
Ik ben opzoek naar dirt.
- vieze vinnie
ik ben ooit eens begonnen met een P2. Enorm stabiele bike die je veel vertrouwen in de lucht zal geven. nadeel van de bike zijn de velgen. Deze waren bij mij binnen een half jaar krom. Echter vond ik dit niet extreem erg want de rest is wel sterk en het vertrouwen dat deze bike mij gaf was het geld ook zeker waard!
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
- Jean-Pierre
Je moet niet vergeten dat de Specialized P.2 van toen een heel anders was dan de P.2 van nu. Puur frame technisch! Wil niet meteen zeggen dat het slecht is, tegendeel zelfs. Ik ben zelf ooit begonnen op een P.1 en die was heel stijf en stabiel, beetje zwaar dat dan weer wel. Hedendaagse P. frames zijn bijna het zelfde.
Moet wel zeggen, Scott maakt ook prima frames. Als het aan komt op stijfheid dan is Scott wel een van de koplopers samen met de Trek Signature.
Tegenwoordig worden niet echt meer slechte frames gemaakt. Kijk voor jezelf even naar de maat en wat je het meeste trekt. Beide fietsen zijn niet slecht om mee te beginnen.
Succes.
Moet wel zeggen, Scott maakt ook prima frames. Als het aan komt op stijfheid dan is Scott wel een van de koplopers samen met de Trek Signature.
Tegenwoordig worden niet echt meer slechte frames gemaakt. Kijk voor jezelf even naar de maat en wat je het meeste trekt. Beide fietsen zijn niet slecht om mee te beginnen.
Succes.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: specialized p2 of Scott voltage
Geen van beide. Voor trails kan je beter een stalen frame nemen, veel vergevender en gaat langer mee. Blk mrkt en NS maken mooie complete fietsen voor niet teveel geld.bramdr schreef:Hallo
Ik ben opzoek naar dirt.
- de lachende derde
- Contacteer:
Denk dat ik het wel snap.Mattin schreef:Niemand heeft iets gezegd over een hardtail freerider?Tommie ;D schreef:Hij zoekt een dirt hoor? Geen hardtail freerider...
Trails rijden (https://www.youtube.com/watch?v=XXTK7sNNRJM), trailriding (https://www.youtube.com/watch?v=5992RxwMhOs) en trial (http://www.youtube.com/watch?v=tBnAiM4z6r4) zijn natuurlijk nogal moeilijk uit elkaar te houden..

- de lachende derde
- Contacteer:
Re: specialized p2 of Scott voltage
'Dirt' is ongeveer synoniem aan 'trails' in de zin van aarden heuvels springen dus nu mag je me wel eens uitleggen waaruit je dan wel op kan maken dat dit niet is wat hij bedoelt.bramdr schreef:Hallo
Ik ben opzoek naar dirt.
..welk het best frame is voor dirt?