DIY Street Spots in Nederland
Moderator:Beheerders
Ik kom het steeds vaker tegen op het net.. Zelfgemaakte street spots m.b.v bekistingen en cement/beton!
Zijn er hier mensen die weten of er ergens in Nederland dit soort dingen te vinden zijn?.. Deze manier staat me eigenlijk wel aan, aangezien je zoiets niet makkelijk wegsloopt aangezien ambtenaar, liever lui dan moe enzo..
Dus.. Ik ben beniewd!
Zijn er hier mensen die weten of er ergens in Nederland dit soort dingen te vinden zijn?.. Deze manier staat me eigenlijk wel aan, aangezien je zoiets niet makkelijk wegsloopt aangezien ambtenaar, liever lui dan moe enzo..
Dus.. Ik ben beniewd!
- de lachende derde
- Contacteer:
Re: DIY Street Spots in Nederland
Ja.Remprezent schreef:Ik kom het steeds vaker tegen op het net.. Zelfgemaakte street spots m.b.v bekistingen en cement/beton!
Dus.. Ik ben beniewd!
http://www.youtube.com/watch?v=538LBKSK_8g
Gaat alleen niet altijd even makkelijk, skaters die ik ken hebben het geprobeerd onder een viaduct hier in de buurt en mochten mee naar het bureau.