BMX Project..
Moderator:Beheerders
Steelhead Rider schreef:Ok ten eerste, ik heb GENOEG parts gehad en weet precies wat wel en wat niet breekt want ik heb er ook genoeg gebroken. Ten tweede fiets ik redelijk vaak met 1 van de mensen die achter Soulcycle zit en heb ik hem die pedalen zien breken, wat vaker is gebeurd en DAAROM zijn ze zo goedkoop. Als je nu nog denkt dat het wel goed zit omdat Chase Dehart ermee rijdt, succes!
Met wie van soulycle fiets je dan, want heel toevallig fiets ik ook met een paar gasten van soulcycle.
En rij ik ook met 1 van de jongens op de scooter, joey, miss ken je die?
Ik heb ze al gehaald.. ik rijd er nu al 3 dagen op.. ze rijden echt chillCombee schreef:Niet van alle parts, maar het gaat over pedalen die hij zelf heeft gebroken en veel andere mensen heeft zien breken, dus hij lult niet uit z'n nek. Maar als je ze toch wil moet je ze lekker gaan halen! En ik weet wel hoe een stair werkt, je moet er eens een 360 af proberen, maakt het iets spannenderMitch_s schreef:Alsnog, als je pro bent hoef je niet meteen de kwaliteit van alle parts die er bestaan te weten, Whouz, ik ben het zeeer met je eens :>
En Combee, hij gedraagt zich er niet naar. Ik ken ook een paar pros uit almere.. die gasten zijn echt chill.. Zegt natuurlijk niets over dat alle pros chill zijn of niet..
En volgens mij wil hier iemand een steelhead fanclub beginnen
En combee, er zit wel een heel groot verschil tussen 14 stair en 20 stair.. trap springen is uberhoud niet veel aan.. je moet alleen zorgen dat je goed land en op het juiste tempo aankomt en goed pushed en springt....
Wat zijn sommige mensen kleuters hier :l gaan ze beginnen over een trick.. praat je erover mee.. moet je er opeens mee ophouden..
Dit haalde ik uit je verkoop topic:Mitch_s schreef:Ik heb ze al gehaald.. ik rijd er nu al 3 dagen op.. ze rijden echt chillCombee schreef:Niet van alle parts, maar het gaat over pedalen die hij zelf heeft gebroken en veel andere mensen heeft zien breken, dus hij lult niet uit z'n nek. Maar als je ze toch wil moet je ze lekker gaan halen! En ik weet wel hoe een stair werkt, je moet er eens een 360 af proberen, maakt het iets spannenderMitch_s schreef:Alsnog, als je pro bent hoef je niet meteen de kwaliteit van alle parts die er bestaan te weten, Whouz, ik ben het zeeer met je eens :>
En Combee, hij gedraagt zich er niet naar. Ik ken ook een paar pros uit almere.. die gasten zijn echt chill.. Zegt natuurlijk niets over dat alle pros chill zijn of niet..
En volgens mij wil hier iemand een steelhead fanclub beginnen
En combee, er zit wel een heel groot verschil tussen 14 stair en 20 stair.. trap springen is uberhoud niet veel aan.. je moet alleen zorgen dat je goed land en op het juiste tempo aankomt en goed pushed en springt....
Wat zijn sommige mensen kleuters hier :l gaan ze beginnen over een trick.. praat je erover mee.. moet je er opeens mee ophouden..
Update.. had problemen met me huidige pedals.. midden op straat vloog me boutje eraf en vlogen me lagertjes in het ronte etc. had t boutje niet goed vastgedraait.. heb lagers uit de andere pedals gehaald. de oude pedals zijn nu ook gratis.
Zelfde pedals?

-
Imenad die achter Soulcycle zit, dus niet één van de mensen die in de winkel werkt. Joey ken ik wel.Stevenc schreef:Steelhead Rider schreef:Ok ten eerste, ik heb GENOEG parts gehad en weet precies wat wel en wat niet breekt want ik heb er ook genoeg gebroken. Ten tweede fiets ik redelijk vaak met 1 van de mensen die achter Soulcycle zit en heb ik hem die pedalen zien breken, wat vaker is gebeurd en DAAROM zijn ze zo goedkoop. Als je nu nog denkt dat het wel goed zit omdat Chase Dehart ermee rijdt, succes!
Met wie van soulycle fiets je dan, want heel toevallig fiets ik ook met een paar gasten van soulcycle.
Steelhead Rider schreef:Imenad die achter Soulcycle zit, dus niet één van de mensen die in de winkel werkt. Joey ken ik wel.Stevenc schreef:Steelhead Rider schreef:Ok ten eerste, ik heb GENOEG parts gehad en weet precies wat wel en wat niet breekt want ik heb er ook genoeg gebroken. Ten tweede fiets ik redelijk vaak met 1 van de mensen die achter Soulcycle zit en heb ik hem die pedalen zien breken, wat vaker is gebeurd en DAAROM zijn ze zo goedkoop. Als je nu nog denkt dat het wel goed zit omdat Chase Dehart ermee rijdt, succes!
Jah wie dan? geef me een naam:Z
\Achter soulcycle zit ja zo kan ik dat ook zeggen,
-
Re: BMX Project..
Update.. wat nieuwe parts.. foto komt ooit wel eens, wanneer de parts binnen zijn :p