GT Airbags 2.1 om precies te zijn

Moderator:Beheerders
Stillridingbmx schreef:Lijkt me ook, ik als bmx'er kan het weten hoe lager het zadel hoe fijner. Behalve zitten trappen![]()
Fijne avond !
nee, dat snap ik natuurlijkmr. mean schreef:dat is niet de bedoeling van een bmx he, er afstanden mee gaan fietsen...
persoonlijk rij ik met mijn zadel helemaal beneden, ik vindt dat het beste...
Grtzz carlos,
Daar zit ik inderdaad ook al aan te denken, een nieuw framepje, maar niet te duur dan.hallobike schreef:mischien is het wel een beter idee om je pegs er aftehalen en te gaan sparen voor een nieuw frame ,want door andere bandjes zie ie er heus niet leuker uit (tenzij die bandjes een andere reden hadden.![]()
Flippo schreef:ik fiets ong 4 keer per week met m'n bmx, zadel laag zo'n 8 kilometer naar een degelijke skatebaanik heb er weinig moeite mee, ik ben in een kwartiertje tot 20 minuten daar
en als je met een vriend gaat, ben je er nog sneller, teminste bij mij.
en daarnaast, als ik bmx naar een spot of skatebaan, dan trap ik hard, ga ik zitten en laat me uitrollen
jup, das one pieceFlippo schreef:rijd je nu maar 1 piece dan?
dan zou ik idd upgraden, maar als ik jou was zou ik doorsparen voor een compleet nieuwe fiets, tenzij je nu top onderdelen op je frame hebt natuurlijk
Ik zou doorzoeken naar een "beter" exemplaar en deze laten liggen. Kost niet veel, maar met 3-Piece is dan ook alles gezegd...bikertje2 schreef:maar upgraden en daarna een nieuw frame lijkt me verstandiger... maar dat crankstelletje is een goede upgrade dus?
Waar wordt beweerd dat dat niet het geval zou zijn.b-dirt schreef:geloof mij maar een 3piece crank is veel sterker dan een 1piece wat ik heb al 3
Ahh, nee, vanzelfsprekend1piece cranks gemold ongv 3 jaar gelede ik ben nu 15 dus dat lijkt me wel een soort van bewijs dar 1 piece cranks minder sterk zijn dan 3 piece cranks