slotje please

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

welke vork

rs pike
7
18%
rs recon u-turn
0
Geen stemmen
rs revelation <3
1
3%
rs argyle
25
63%
ander (manitou, marzo)
7
18%

Totaal aantal stemmen: 40

b-dirt

Bericht door b-dirt » ma jun 23, 2008 2:02 pm

oke dat kan ;)
maar je snap wat ik bedoel
gewoon kopen duss 8)

hallobike
Contacteer:

Bericht door hallobike » ma jun 23, 2008 2:20 pm

kijk maar naar jouw poll dan is er toch niets meer om over te twijfelen

22 tegen 6 :shock:

heb tijdje geleden zelf de witte argyle (318) besteld en was binnen een week binnen :)
deze:
http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/S ... :6522.html
new transition ! helemaal TOP :cap:

DirtMan

Bericht door DirtMan » di jun 24, 2008 1:23 pm

Ik rijd ook met een DJ2 van 2008 rijd super vind ik! :)
Kona Stuff 2008

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » di jun 24, 2008 5:49 pm

vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vork :cry: dus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
ride and have fun

fredo

Bericht door fredo » di jun 24, 2008 6:46 pm

driezzz_dirter schreef:vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vork :cry: dus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » di jun 24, 2008 6:51 pm

fredo schreef:
driezzz_dirter schreef:vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vork :cry: dus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....
slechte veereigenschappen :D 1 dagje winterberg en ze word hard, echt geen goeie vork, maar ik denk dat 2008 gewoon geen goed jaar is voor marzocchi dirtjumpers :D
oja, maar ik wou wel een gsm met camera :D
ride and have fun

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di jun 24, 2008 7:07 pm

driezzz_dirter schreef:
fredo schreef:
slechte veereigenschappen :D 1 dagje winterberg en ze word hard,
De veereigenschappen zijn inderdaad niet best. Maar 1 dagje winterberg word de veer hard ? . Ik weet niet wat jij dan met die vork doet maar ik heb ook een DJ3 en heeft ook behoorlijk wat mee gemaakt. Weliswaar geen Winterberg, maar welke dingen die daar behoorlijk oplijken en ik heb nergens last van gehad. Alleen de veereigenschappen zijn niet super. Maar dat is meestal bij een Standaard goedkopere vork.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di jun 24, 2008 7:10 pm

Foutje, ik heb een DJ3 [/b]gehad. Inmiddels DJ1 ivm met de weinige opties die een DJ1 wel heeft.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di jun 24, 2008 7:10 pm

dubbel
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » di jun 24, 2008 7:40 pm

Stillridingbmx schreef:
driezzz_dirter schreef:
fredo schreef: een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....
slechte veereigenschappen :D 1 dagje winterberg en ze word hard,
De veereigenschappen zijn inderdaad niet best. Maar 1 dagje winterberg word de veer hard ? . Ik weet niet wat jij dan met die vork doet maar ik heb ook een DJ3 en heeft ook behoorlijk wat mee gemaakt. Weliswaar geen Winterberg, maar welke dingen die daar behoorlijk oplijken en ik heb nergens last van gehad. Alleen de veereigenschappen zijn niet super. Maar dat is meestal bij een Standaard goedkopere vork.
ja, gewoon dirt enzo ging wel maar het was gewoon als ik een ganse dag reed dat ze hard werd :D en een marzocchi am 130mm , wat vind je daar van? anders dj 2 2007
ride and have fun

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di jun 24, 2008 7:44 pm

driezzz_dirter schreef:
Stillridingbmx schreef:
driezzz_dirter schreef: slechte veereigenschappen :D 1 dagje winterberg en ze word hard,
ja, gewoon dirt enzo ging wel maar het was gewoon als ik een ganse dag reed dat ze hard werd :D en een marzocchi am 130mm , wat vind je daar van? anders dj 2 2007
Freeride vork. Volgens mij heb jij daar niet zoveel aan. En dat gaat ook niet samen met de geo van de p1. Tenzij jij wil dat jou frame snapt. Mij niet gezien !
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » wo jun 25, 2008 7:01 am

ja is waar, maar dan krijg ik wel een nieuw :D
ride and have fun

hallobike
Contacteer:

Bericht door hallobike » wo jun 25, 2008 8:19 am

maak gewoon een keuze tussen een mooie telefoon met camera of een mooie vork die veruit de meeste stemmen heeft :)

ik zouw het wel weten ;)
new transition ! helemaal TOP :cap:

driezzz_dirter

Bericht door driezzz_dirter » wo jun 25, 2008 8:41 am

ik heb de gsm al gekocht :D die mooie vork komt later wel nu al een vervanger gevonden
ride and have fun

Gesloten