maar je snap wat ik bedoel
gewoon kopen duss

Moderator:Beheerders
een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....driezzz_dirter schreef:vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vorkdus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
slechte veereigenschappenfredo schreef:een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....driezzz_dirter schreef:vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vorkdus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
De veereigenschappen zijn inderdaad niet best. Maar 1 dagje winterberg word de veer hard ? . Ik weet niet wat jij dan met die vork doet maar ik heb ook een DJ3 en heeft ook behoorlijk wat mee gemaakt. Weliswaar geen Winterberg, maar welke dingen die daar behoorlijk oplijken en ik heb nergens last van gehad. Alleen de veereigenschappen zijn niet super. Maar dat is meestal bij een Standaard goedkopere vork.driezzz_dirter schreef:slechte veereigenschappenfredo schreef:een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....driezzz_dirter schreef:vandaag is mijn gsm gestolen dus moest ik een nieuwe kopen en daardoor ligt het budget wat lager voor de vorkdus denk ik dat ik heb bij de dj 2 moet laten
1 dagje winterberg en ze word hard,
ja, gewoon dirt enzo ging wel maar het was gewoon als ik een ganse dag reed dat ze hard werdStillridingbmx schreef:De veereigenschappen zijn inderdaad niet best. Maar 1 dagje winterberg word de veer hard ? . Ik weet niet wat jij dan met die vork doet maar ik heb ook een DJ3 en heeft ook behoorlijk wat mee gemaakt. Weliswaar geen Winterberg, maar welke dingen die daar behoorlijk oplijken en ik heb nergens last van gehad. Alleen de veereigenschappen zijn niet super. Maar dat is meestal bij een Standaard goedkopere vork.driezzz_dirter schreef:slechte veereigenschappenfredo schreef: een gsm heb je vanav 50€, dus dat valt wel mee. Waarom verkoop je eigenlijk je DJ3? te zwaar? slechte veereigenschappen? ....1 dagje winterberg en ze word hard,
Freeride vork. Volgens mij heb jij daar niet zoveel aan. En dat gaat ook niet samen met de geo van de p1. Tenzij jij wil dat jou frame snapt. Mij niet gezien !driezzz_dirter schreef:ja, gewoon dirt enzo ging wel maar het was gewoon als ik een ganse dag reed dat ze hard werdStillridingbmx schreef:De veereigenschappen zijn inderdaad niet best. Maar 1 dagje winterberg word de veer hard ? . Ik weet niet wat jij dan met die vork doet maar ik heb ook een DJ3 en heeft ook behoorlijk wat mee gemaakt. Weliswaar geen Winterberg, maar welke dingen die daar behoorlijk oplijken en ik heb nergens last van gehad. Alleen de veereigenschappen zijn niet super. Maar dat is meestal bij een Standaard goedkopere vork.driezzz_dirter schreef: slechte veereigenschappen1 dagje winterberg en ze word hard,
en een marzocchi am 130mm , wat vind je daar van? anders dj 2 2007