bmx achterrem?
Moderator:Beheerders
Bardines zijn ook heel goed,
Alleen naar een tijdje worden ze weer wat hard en dan moet je ze heel even opkoken zijn ze weer zacht kan je er weer mee rijden,
Een goedkopere versie zijn die van proper,
Kan je op paulsbotique kopen, zijn het zelfde maar kosten dan 13 euro ofso,
En bij soulcycle kan je odyssey slim by four kopen, ook in clear, zijn ook heel zacht,
Staat alleen niet op de site, van af volgende week zijn ze leverbaar
Alleen naar een tijdje worden ze weer wat hard en dan moet je ze heel even opkoken zijn ze weer zacht kan je er weer mee rijden,
Een goedkopere versie zijn die van proper,
Kan je op paulsbotique kopen, zijn het zelfde maar kosten dan 13 euro ofso,
En bij soulcycle kan je odyssey slim by four kopen, ook in clear, zijn ook heel zacht,
Staat alleen niet op de site, van af volgende week zijn ze leverbaar
-
Zoals ik in een ander topic zei is 't echt 95% posers en 5% fietsers. Jij weet wel waar jij bij hoort, de rest ook.groen schreef:nou sharv ik fiets ook echt hoor.... je was er pas nog bij ... weet je dat niet meerXDSteelhead Rider schreef:Baradine blokjes piepen juist heel erg. Ik weet niet wie die trend om BMXigans af te kraken begonnen is, maar jullie kunnen wel wat leren van ze, zij fietsen tenminste ook echt.Whouz schreef:Begint leip te worden hier...
maar neem gewoon baradine blokjes. Werken altijd chill (heb ik horen zeggen)
was 6% maar jij bent 20" gaan rijdenSteelhead Rider schreef:Zoals ik in een ander topic zei is 't echt 95% posers en 5% fietsers. Jij weet wel waar jij bij hoort, de rest ook.groen schreef:nou sharv ik fiets ook echt hoor.... je was er pas nog bij ... weet je dat niet meerXDSteelhead Rider schreef: Baradine blokjes piepen juist heel erg. Ik weet niet wie die trend om BMXigans af te kraken begonnen is, maar jullie kunnen wel wat leren van ze, zij fietsen tenminste ook echt.

beetje offtopic maar topic slaat toch al nergens op....
Loud, mean, fast & dirty
-
Steelhead Rider schreef:Slaat wel ergens op! Piepend rem, is meteen niet meer mee te fietsen joh.
die piepende remmen komt door te zachte remblokjes,
Hoe zachter de remblokjes hoe beter ze remmen. maar daar komt dus wel wat geluid bij,
Dat geluid komt dus door de wrijving die onstaat tussen de remblokjes en je rim.
Het is niks om je druk over te maken