dirt jumps gesloopt :S
Moderator:Beheerders
haha maar dan hale ze wenend mama of papa erbij die dan komen zeggen dat je hem ook moet laten rijdenunknow schreef:wij hebben bij ons ook zo'n probleem,
kleine kinderen die alles komen kapotmaken.
eigelijk is er maar 1 oplossing dat wij hebben,
jumps zodanig maken dat ze er niet durven aankomen of dat zij erover kunnnen rijden.

- vieze vinnie
-1 voor martin:P sorry knul... maar volgens mij win je t niet van alle dirters hier op t topic:P hahhaa
k stem blanco.
bij mij heeft de gemeente met een graaf machine alles omver gedonderd en plat gemaakt.. best jammer, maar goed...er zijn wel genoeg pogingen/oplossingen gegeven hier op t topic..
bordje,
groot maken,
praten,
bij betrekken in t bouwen,
1 kind keihard op zn bek laten gaan, dan is de fun er vaak ook van af voor ze.
populair is het kuilen graven met houten puntstokdingen.
kuss
k stem blanco.
bij mij heeft de gemeente met een graaf machine alles omver gedonderd en plat gemaakt.. best jammer, maar goed...er zijn wel genoeg pogingen/oplossingen gegeven hier op t topic..
bordje,
groot maken,
praten,
kuss
teamrider:
www.psbmx.com
www.psbmx.com
mijnen werken ook goed, lazergestuurde flammenwerpers zijn vaak ook effectief!vieze vinnie schreef:-1 voor martin:P sorry knul... maar volgens mij win je t niet van alle dirters hier op t topic:P hahhaa
k stem blanco.
bordje,
groot maken,
praten,
kuss
Oplossing; Om je dirts weer op te bouwen verwerk je de kinderen in je dirt.
Scheelt graven en overlast. Werkt hier al jaren..
Zonder te dollen, heb hier ook wel eens over na gedacht.
Kun je er überhaupt wat aan doen? Kinderen zijn, en komen overal..
Een enkele oplossing wat ik kon bedenken is een locatie achteraf (iets met een beperkte toegankelijkheid).
Bordjes heeft in mijn ogen weinig nut; en zeg nou zelf, dat geeft de kinderen toch des te meer lol.
Mits je een bordje "Streng verboden te bewandelen, training gebied voor politiehonden" gaat planten. Tenminste.. Ook al heb ik er nooit honden gezien, het heeft mij altijd tegen gehouden
Groeten,
Daan
Scheelt graven en overlast. Werkt hier al jaren..
Zonder te dollen, heb hier ook wel eens over na gedacht.
Kun je er überhaupt wat aan doen? Kinderen zijn, en komen overal..
Een enkele oplossing wat ik kon bedenken is een locatie achteraf (iets met een beperkte toegankelijkheid).
Bordjes heeft in mijn ogen weinig nut; en zeg nou zelf, dat geeft de kinderen toch des te meer lol.
Mits je een bordje "Streng verboden te bewandelen, training gebied voor politiehonden" gaat planten. Tenminste.. Ook al heb ik er nooit honden gezien, het heeft mij altijd tegen gehouden

Groeten,
Daan
Normal people worry me.
-
Mijn oude trails lagen op een open plek. En ze werden ook elke keer gesloopt door kinderen.
Het maakt niet uit hoe groot je ze maakt, ze worden toch gesloopt.
Nu hebben wij een ideale plek, je kan ze niet zien liggen.
En we hebben het ook geheim gehouden voor de meeste mensen.
Ze liggen er nou ruim een jaar en ze zijn nog geen 1 keer gesloopt.
Dus ik zou zeggen zoek een plak waar niemand van af weet en begin helemaal opnieuw.
Het maakt niet uit hoe groot je ze maakt, ze worden toch gesloopt.
Nu hebben wij een ideale plek, je kan ze niet zien liggen.
En we hebben het ook geheim gehouden voor de meeste mensen.
Ze liggen er nou ruim een jaar en ze zijn nog geen 1 keer gesloopt.
Dus ik zou zeggen zoek een plak waar niemand van af weet en begin helemaal opnieuw.