Heb je jezelf afgevraagd waarom ze in de uitverkoop zijn? Voordat je weer met iets stoms komt zal ik het gewoon zeggen; omdat ze heel snel breken.Mitch_s schreef:Omdat ze in de uitverkoop zijn? Ze waren namelijk eerst 15 euro..
En Chase DeHart (Pro bmx) rijd ook op die pedals..
http://www.theshadowconspiracy.com/prod ... chase.html
BMX Project..
Moderator:Beheerders
-
Als je ziet wat Chase Dehart met die pedalen doet.. hoef ik niet bang te zijn dat ze snel breken hoorSteelhead Rider schreef:Heb je jezelf afgevraagd waarom ze in de uitverkoop zijn? Voordat je weer met iets stoms komt zal ik het gewoon zeggen; omdat ze heel snel breken.Mitch_s schreef:Omdat ze in de uitverkoop zijn? Ze waren namelijk eerst 15 euro..
En Chase DeHart (Pro bmx) rijd ook op die pedals..
http://www.theshadowconspiracy.com/prod ... chase.html

-
wtf heb jij ouwe, Je zegt tegen mij nee ik kraak niemand af ik kijk op een paar pages en ik zie alleen maar, jah nee niet goed breken ndit breken dat doe eens normaal man, Wij kraken tog jouw shit ook niet af of wel?Steelhead Rider schreef:Ja man, Chase Dehart rijdt zeker al een jaar op dezelfde set.
Soms wel, maar soms niet. Hij wil alleen maar mensen waarschuwen voor kwaliteit. Moet je dat voor je houden? Als jij een ander frame wilt en verschillende mensen hebben dat frame al heel gauw gebroken, moeten ze dat dan ook voor zich houden zodat jij ook mooi je frame breekt?Mitch_s schreef:Soms is het ook wel eens goed om je mening voor je te houden..
-
Ok ten eerste, ik heb GENOEG parts gehad en weet precies wat wel en wat niet breekt want ik heb er ook genoeg gebroken. Ten tweede fiets ik redelijk vaak met 1 van de mensen die achter Soulcycle zit en heb ik hem die pedalen zien breken, wat vaker is gebeurd en DAAROM zijn ze zo goedkoop. Als je nu nog denkt dat het wel goed zit omdat Chase Dehart ermee rijdt, succes!
-
Ik heb nooit gezegd dat ik niemand afkraak. Mij kan het trouwens ook niet schelen of je mijn shit afkraakt want na alles wat ik ermee heb gedaan blijft het heel dus ik heb er wel vertrouwen in.Stevenc schreef:wtf heb jij ouwe, Je zegt tegen mij nee ik kraak niemand af ik kijk op een paar pages en ik zie alleen maar, jah nee niet goed breken ndit breken dat doe eens normaal man, Wij kraken tog jouw shit ook niet af of wel?Steelhead Rider schreef:Ja man, Chase Dehart rijdt zeker al een jaar op dezelfde set.
Je hebt je punt duidelijk gemaakt, jij vind dat ze snel breken. Prima. Blijf dan niet doordrammen. We weten nu wat jij van deze pedals denkt.Steelhead Rider schreef:Ik heb nooit gezegd dat ik niemand afkraak. Mij kan het trouwens ook niet schelen of je mijn shit afkraakt want na alles wat ik ermee heb gedaan blijft het heel dus ik heb er wel vertrouwen in.Stevenc schreef:wtf heb jij ouwe, Je zegt tegen mij nee ik kraak niemand af ik kijk op een paar pages en ik zie alleen maar, jah nee niet goed breken ndit breken dat doe eens normaal man, Wij kraken tog jouw shit ook niet af of wel?Steelhead Rider schreef:Ja man, Chase Dehart rijdt zeker al een jaar op dezelfde set.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
- de G U R U
- Contacteer:
persoonlijk zou ik blij zijn als iemand me waarschuwde voor slechte/zwakke producten maar dat zal wel aan mij liggen.Mitch_s schreef:Het valt me wel alleen op dat Steelhead rider bijna over alles wat heeft te zeiken.. niet alles wat goedkoop is hoeft niet meteen slecht te zijn.. en het lijkt mij onmogelijk dat Steelhead rider alle parts heeft gekocht en heeft uitgeprobeert zodat ie de producten kan afkraken.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Maar om te zeggen:
citaat:
Wanneer iemand iets breekt en het komt op pinkbike o.i.d. gaat het heel de wereld over en gaat iederen bitchen dat het slecht is. Alsnog moet ik zeggen, dat wanneer je er echt veel over kan vinden dat het slecht is, met bewijzen dan van mijn part, dan kan je zeggen dat iets slecht is.
maar om nou te zeggen:
"Ik weet precies wat wel en wat niet breekt" is een uitspraak die totaal onozel is.
citaat:
gaat gewoon tever.. Je kan nooit zeggen dat je weet of iets breekt of niet. Productiefouten kunnen altijd zijn, en slechtere producten ook. Maar dan nog, ligt het ook voor een deel aan de rijstyle van een persoon. De één zal iets breken de ander niet.k heb GENOEG parts gehad en weet precies wat wel en wat niet breekt want ik heb er ook genoeg gebroken.
Wanneer iemand iets breekt en het komt op pinkbike o.i.d. gaat het heel de wereld over en gaat iederen bitchen dat het slecht is. Alsnog moet ik zeggen, dat wanneer je er echt veel over kan vinden dat het slecht is, met bewijzen dan van mijn part, dan kan je zeggen dat iets slecht is.
maar om nou te zeggen:
"Ik weet precies wat wel en wat niet breekt" is een uitspraak die totaal onozel is.
Alsnog, als je pro bent hoef je niet meteen de kwaliteit van alle parts die er bestaan te weten, Whouz, ik ben het zeeer met je eens :>
En Combee, hij gedraagt zich er niet naar. Ik ken ook een paar pros uit almere.. die gasten zijn echt chill.. Zegt natuurlijk niets over dat alle pros chill zijn of niet..
En volgens mij wil hier iemand een steelhead fanclub beginnen
En combee, er zit wel een heel groot verschil tussen 14 stair en 20 stair.. trap springen is uberhoud niet veel aan.. je moet alleen zorgen dat je goed land en op het juiste tempo aankomt en goed pushed en springt....
En Combee, hij gedraagt zich er niet naar. Ik ken ook een paar pros uit almere.. die gasten zijn echt chill.. Zegt natuurlijk niets over dat alle pros chill zijn of niet..

En combee, er zit wel een heel groot verschil tussen 14 stair en 20 stair.. trap springen is uberhoud niet veel aan.. je moet alleen zorgen dat je goed land en op het juiste tempo aankomt en goed pushed en springt....
Niet van alle parts, maar het gaat over pedalen die hij zelf heeft gebroken en veel andere mensen heeft zien breken, dus hij lult niet uit z'n nek. Maar als je ze toch wil moet je ze lekker gaan halen! En ik weet wel hoe een stair werkt, je moet er eens een 360 af proberen, maakt het iets spannenderMitch_s schreef:Alsnog, als je pro bent hoef je niet meteen de kwaliteit van alle parts die er bestaan te weten, Whouz, ik ben het zeeer met je eens :>