Hi,
Ik ben van plan om mijn eerste dirt aan te kopen. Ik heb een Funworks Dirtmaster zien staan met Deore versnellingen, hydraulische schijfremmen en een Suntour Duro D 2005 voorvork (100mm veerweg). Ik wou even jullie mening vragen of dit een goeie fiets zou zijn voor een rookie.
Greetz ::)
Funworks Dirtmaster
Moderator:Beheerders
Re:Funworks Dirtmaster
Het Frame is best goed, alleen de afmontage is niet super. Maar daar kun je overheen komen wat de prijs zal wel lekker laag zijn.
Heb zelf net zo`n frame gekocht en ben rustig aan bezig om hem op te bouwen, zal eerdaags wel wat foto`s online zetten met hou die er nu bij staat.
Mzzls Kelvin.
Heb zelf net zo`n frame gekocht en ben rustig aan bezig om hem op te bouwen, zal eerdaags wel wat foto`s online zetten met hou die er nu bij staat.
Mzzls Kelvin.
Ik heb een tijdje geleden in een of andere duits dirtjump magazine een test gelezen over budget dirtbikes. De funworks kwam er volgens mij goed uit. Bergamont heeft ook nog de Kiez Dirt. Singlespeed, 24"wielen en steekas voor en achter. Schijnt ook heel goed te rijden. Kost volgens mij rond de € 800, maar is moeilijk aan te komen in Nederland. Via Duitsland kan je alles bestellen en vaak nog goedkoper ook!!
dat was een bike special > "freeride", daarin werden 20 dj/dual/street fietsen getest oftewel
"viel spaB für wenig geld" :P, en de bergamont kwam er inderdag als beste uit, maar dan als puur dirt/street fietsje.
of bedoelde je die niet ?
"viel spaB für wenig geld" :P, en de bergamont kwam er inderdag als beste uit, maar dan als puur dirt/street fietsje.
of bedoelde je die niet ?
Thanx.
k Heb er mijn gedacht van gemaakt. Heb die Dirtmaster besteld. In blijde verwachting dus. En wat betreft die afmontage, dat kan rustig opgebouwd worden, niet?
Greetz
k Heb er mijn gedacht van gemaakt. Heb die Dirtmaster besteld. In blijde verwachting dus. En wat betreft die afmontage, dat kan rustig opgebouwd worden, niet?
Greetz