Bekend met Cesur?

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Harry_Hardtail
Bekend met Cesur?

Bericht door Harry_Hardtail » di apr 25, 2006 8:24 pm

Ben al hele tijd op zoek naar Dirt/Street/Dual-Slalom fietsje voor niet al te veel geld...Natuurlijk zijn de 'betere' merken al in men hoofd gesprongen zoals Dmr,Kona,... maar toen ik nog eens op't internet zat te surfen vond ik Cesur (www.cesur.de)
.Deze bouwt ook Dual-Slalom fietsen en die lijken mij wel goed afgemonteerd en ze zijn nu ook niet echt van de duursten.Maar nu is mijn vraag,weet eigenlijk iemand van jullie DP-ers of dit een betrouwbaar merk is ofniet?Want anders lijkt me dit wel wat...Ik vraag jullie deskundig advies :)

Greetz...
8)
Just Duck Tape It And It Will Be As Good As New

flapmeth41
Contacteer:

Bericht door flapmeth41 » zo apr 30, 2006 11:06 am

hehe, daar heb ik ook hele tijd over zitten denken...
Maar wat ik van een paar duitsers had vernomen was dat het goede onderdelen waren, alleen dat je het frame zo snel mogelijk moet verwisselen, omdat die totaal niks kon hebben en levensgevaarlijk was...
Maarja, zelf geen ervaringen mee dus, misschien kun je is in duitsland kijken.. daar ist merk wel bekender dan hier
Succes
Explore, dream, discover. Take it to the edge...

Harry_Hardtail

Bericht door Harry_Hardtail » zo apr 30, 2006 3:26 pm

Ja het is omdat die wel goed afgemonteerd zijn enzo...Maar anders ga ik ook eens overleggen met mijn broer en dan die zijn vrienden (die er dan al wat meer vanaf weten als ik :lol:)

Maar het was maar om te weten,'k heb zelf ook nog niet zoveel ervaring en mijn budget zelf is ook beperkt.Maar 'k ga nog wat rondhoren op andere forums en bij mensen dat ik ken.En dan raak ik er wel uit...

Greetzz...
Just Duck Tape It And It Will Be As Good As New

Plaats reactie