yoow, ik heb n scirocco met gwn een supergoedkoop ding erin n shimano bb-es-52 ofzow , en die doet het tot nu nog (mar kep die fiets pas net duss..) . eigenlijk best wa problemen mee gehad: er kraakte van alles en tikken, dus ik en mn vader de cranks eraf en kijken wat het probleem was.... je kon het bottom bracket met je HAND eruit draaien

dat was de kraak dus..
toen weeer gwn met montagepasta gemonteerd... kraakte die na een tijdje weeer

... dus weer eruit gehaaalt (zonder moeite) en met mongatge pasta EN lock-tite ( natuurlijk niet gemengt) gemonteerd en hij blijft nu aardig zitten

, maar ik heb nog steeds last van ''tikken'' in de crank (2006 deore) , en dat ligt aan de crankbouten , die elke keer maar weer los komen ( zelfs met ALLEEN lock-tite

)
dus.. volgende BB word n betere

en de crank ook
de scirocco rijd erg fijn (vind ik)
ik heb 26'' wielen voor en achter , maar je kan ook 24'' voor en achter rijden , of 26'' voor en 24'' achter.
ik heb wel een gelezen dat je cranks dan wel dicht bij de grond komen ( maar da zou opgelost kunnen zijn door kortere cranks en dunnere pedalen???
chek ook nog even
www.mtbr.com voor reviews.
en
www.bansheebikes.com
scirocco is trouwens winaar van de mtbr choise awards in de freeride hardtail klasse 2005.
alvast succes met je keuze maken