Heb je er ook zo'n hekel aan als je met bloed, zweet en tranen gebouwde dirtbulten verziekt worden door lui die het niet snappen? Ik kwam dit tegen op pinkbike
http://www.pinkbike.com/news/Dirt-jump- ... -2007.html
Gedragsregels
Moderator:Beheerders
En voor een echte dirtrider maakt het eigendom van de grond niets uit, dus hou je je aan de etiquette.fredo schreef:tja, het suckt idd als iemand je dirts vernield/nr zn eigen zin aanpast. Anderzijds zijn de meeste dirts gemaakt op terrein dat ook niet van jezelf is.... je kan een ander dus niet verbieden om dat te doen. Tis klote, maar eiglijk niets aan te doen. Het blijft bij 'etiquette'....
Al is het alleen maar, omdat je geen zin hebt in een schep in je nek....
ik zeg niet dat ik dat doe.... Ik ben niet te lui om te graven: ik heb thuis mn eigen track liggen en ben al gaan scheppen bij verschillende maten.... no digging, no ridingsurfstad schreef:En voor een echte dirtrider maakt het eigendom van de grond niets uit, dus hou je je aan de etiquette.fredo schreef:tja, het suckt idd als iemand je dirts vernield/nr zn eigen zin aanpast. Anderzijds zijn de meeste dirts gemaakt op terrein dat ook niet van jezelf is.... je kan een ander dus niet verbieden om dat te doen. Tis klote, maar eiglijk niets aan te doen. Het blijft bij 'etiquette'....
Al is het alleen maar, omdat je geen zin hebt in een schep in je nek....
Maar het valt me op dat de laatste tijd op de domste plekken dirts ontstaan. Niet iedereen denkt na voordat ie begint te graven, je moet dan zagen dat het vernield is. Dat kan dan gebeuren.....