waar kan je dirten???

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

yare
waar kan je dirten???

Bericht door yare » do mar 15, 2007 5:29 pm

ik heb terug zin gekregen om wat te dirten!!!

begint goe weer te worden
het zonneke begint te schijnen

ben het beu om mijn geld uit te geven aan indoor skate parken, dirt tracks te rijden
ik heb zin om outdoor gratis tracks te rijden!!!

welke dirt track zijn al bereidbaar om te bedwingen??? :evil:
op welke parcour kunnen wij ons nog komen amuseren?

welle zijn terug bezig om dirtE19 goe te leggen voor de zomer

greats, de yare!

dirty-felt

Bericht door dirty-felt » do mar 15, 2007 5:43 pm

in maasmechelen kun je dirten

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » do mar 15, 2007 5:47 pm

in soesterberg, daar zit een weg met een restaurant erlangs. Achter dat restaurant is een dirtparkje met heel wat lines. vraag anders even aan mr-s waar het precies ligt. Hij komt er best wel vaak.
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

yare

Bericht door yare » do mar 15, 2007 5:52 pm

remmie_dirt schreef:in soesterberg, daar zit een weg met een restaurant erlangs. Achter dat restaurant is een dirtparkje met heel wat lines. vraag anders even aan mr-s waar het precies ligt. Hij komt er best wel vaak.
edde er soms een foto van die track???

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » do mar 15, 2007 6:47 pm

hier zie je in de verte het restaurant:
FOTO VERWIJDERD I.V.M. BEKENDMAKING SPOT.

hier zie je een klein deel van de dirts:
FOTO VERWIJDERD I.V.M. BEKENDMAKING SPOT.

ik kon nog niet echt veel meer foto's vinden. zal straks even verder zoeken.
Laatst gewijzigd door remmie_dirt op do mar 15, 2007 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

yare

Bericht door yare » do mar 15, 2007 7:06 pm

dit is onze plek om onszelf uit te leven!

Afbeelding

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 7:08 pm

soesterberg is geen openbare baan! dus pak aub je schep en ga je eigen baan scheppen! het is al veelste druk in soest! wij zijn jaren bezig om de baan te graven en dan komt alles en iedereen hier fietsen! NIET DUS! en het ergste is nog dat degene die komen er geen hol van snappen! dikke downhill fietsen, geen schep bij hun! dus wees wijs en blijf daar weg! build your own spot! afgelopen zondag zijn al 2 jochies van hun fiets af gereden omdat ze ergens stonden waar je niet kan staan! kortom teveel mensen op een te kleine spot! dus ff kort samengevat! jullie zijn niet welkom!

lees het volgende: http://www.pinkbike.com/news/Dirt-jump- ... -2007.html
Intense 951

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » do mar 15, 2007 7:32 pm

ahum! Ik was toevallig diegene op die DH bak en had WEL een schep bij me en ik was er niet om te dirten maar voor de gezelligheid. Als je die kleintjes nou ook eens verteld waar ze moeten staan doen ze dat de volgende keer ook ;)

En waarom is het geen openbare spot? Het is toch buiten zonder omheining? Ik kom er vaak zat en reshape ook de jumps als ik ze beschadigd heb. Dus rustig maar hoor. ;)

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do mar 15, 2007 7:46 pm

ik snap woody nicks reactie wel, op het moment dat het te druk wordt (wat het nu dus schijnt te zijn) zullen er vast weer van die levenloze mensen zijn die het te gevaarlijk vinden en dus gaan klagen bij de gemeente.

als dat gebeurt is al hun werk voor niks geweest

ik neem aan dat het een illegaal baantje is?

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » do mar 15, 2007 7:48 pm

De drukt snap ik maar moet hij niet gaan lopen zeuren dat niemand een schep meeneemt. Je zag zondag ook heel goed dat de dirts goed onderhouden werden. Ieder uur werden ze wel weer gereshaped. En de drukte... tsja, dat krijg je he, met zo'n mooi dirtparkje ;)

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 7:49 pm

het enige wat wij willen is dat jullie niet komen! simpel toch!

we zijn het nogal zat al die kleine wijsneuzen die niks kunnen, behalve soest lopen promoten zodat we er straks helemaal niet meer kunnen fietsen!
Laatst gewijzigd door Woody Nick op do mar 15, 2007 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Intense 951

yare

Bericht door yare » do mar 15, 2007 7:51 pm

Woody Nick schreef:soesterberg is geen openbare baan! dus pak aub je schep en ga je eigen baan scheppen! het is al veelste druk in soest! wij zijn jaren bezig om de baan te graven en dan komt alles en iedereen hier fietsen! NIET DUS! en het ergste is nog dat degene die komen er geen hol van snappen! dikke downhill fietsen, geen schep bij hun! dus wees wijs en blijf daar weg! build your own spot! afgelopen zondag zijn al 2 jochies van hun fiets af gereden omdat ze ergens stonden waar je niet kan staan! kortom teveel mensen op een te kleine spot! dus ff kort samengevat! jullie zijn niet welkom!

leuk om zo'n comentaar te lezen!!!

ik ben zelf al 5 jaar bezig en de gemeente heeft al 3 tracks van ons plat gelegd
wij zitten momenteel al 3 jaar op de edegemse beren en wij zitten daar goed

wij hebben zelf daar ook veel problemen
jeeps, motocross, quads, chiro's, ...

ze hebben zelfs onze wallride van 8m op 4m in de vlammen gezet

wij hebben hier ook al heel veel problemen gehad!!!

iedereen mag bij ons komen dirten!!! zolang je zorg draagt voor al ons werk

en als jij zo grof uit de hoek komt moet het voor mij ook niet meer dat wij als groep eens komen dirten op olle dirts!!!

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 7:57 pm

remmie_dirt schreef:De drukt snap ik maar moet hij niet gaan lopen zeuren dat niemand een schep meeneemt. Je zag zondag ook heel goed dat de dirts goed onderhouden werden. Ieder uur werden ze wel weer gereshaped. En de drukte... tsja, dat krijg je he, met zo'n mooi dirtparkje ;)
ik ga niet met jullie in discussie! feit is dat het onze spot is en we bang zijn voor het voorbestaan ervan! dus nogmaals! go build your own spot! voor de 13 jarige onder ons! bouw je eigen dirtbaan!
Intense 951

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 7:59 pm

yare schreef:
Woody Nick schreef:soesterberg is geen openbare baan! dus pak aub je schep en ga je eigen baan scheppen! het is al veelste druk in soest! wij zijn jaren bezig om de baan te graven en dan komt alles en iedereen hier fietsen! NIET DUS! en het ergste is nog dat degene die komen er geen hol van snappen! dikke downhill fietsen, geen schep bij hun! dus wees wijs en blijf daar weg! build your own spot! afgelopen zondag zijn al 2 jochies van hun fiets af gereden omdat ze ergens stonden waar je niet kan staan! kortom teveel mensen op een te kleine spot! dus ff kort samengevat! jullie zijn niet welkom!

leuk om zo'n comentaar te lezen!!!

ik ben zelf al 5 jaar bezig en de gemeente heeft al 3 tracks van ons plat gelegd
wij zitten momenteel al 3 jaar op de edegemse beren en wij zitten daar goed

wij hebben zelf daar ook veel problemen
jeeps, motocross, quads, chiro's, ...

ze hebben zelfs onze wallride van 8m op 4m in de vlammen gezet

wij hebben hier ook al heel veel problemen gehad!!!

iedereen mag bij ons komen dirten!!! zolang je zorg draagt voor al ons werk

en als jij zo grof uit de hoek komt moet het voor mij ook niet meer dat wij als groep eens komen dirten op olle dirts!!!
moet je vooral hier je spot gaan promoten! dan zal ie zeker minder snel plat liggen! NOT! onze baan is ook al 2 keer plat gelegd, maar kennelijk snap je het nog niet

iedereen mag wel bij jullie komen dirten! bij ons dus NIET! dus stel voor dat iedereen naar jullie komt en niet naar ONS!

Nu duidelijk!
Intense 951

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » do mar 15, 2007 8:08 pm

yare, kom is naar Mechelen. Kijk is in die topic op de site van dirt e19 ;)
Op het moment begint het er al heel goed uit te zien...

En ik kan de reactie van woody nick ergens begrijpen maar ze is toch wel fel... Van mij mag iedereen op "mijn" terrein zitten (tussen aanhalingstekens omdat het niet mijn eigendom is net zoals die dirts daar ook niet jouw eigendom zijn woody nick, ook al heb je ze zelf gegraven).
Zolang ze maar niets kapot maken en dat gebeurt spijtig genoeg vaak wel....

yare

Bericht door yare » do mar 15, 2007 8:11 pm

@ woody

srry maat maar tis wat zielig hoe jij er op reageerd

ik ga er verder niet meer op jou reacties reageren want heb geen zin in
ik ben nen dirter en ni iemand die heel de tijd voor mijne pc zit!

greats, de yare!

ps; ben er eens mee weg want ik moet gaan werken!!!
Laatst gewijzigd door yare op do mar 15, 2007 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 8:13 pm

yare schreef:@ woody

srry maat maar tis wat zielig hoe jij er op reageerd

ik ga er verder niet meer op jou reacties reageren want heb geen zin in
ik ben nen dirter en ni iemand die heel de tijd voor mijne pc zit!

greats, de yare!
zegt de wijsneus die dit topic begonnen is! ga dan ook fietsen in plaats van dit soort topics te starten, hoef ik ook niet te reageren!

weet je wat zielig is! jochies zonder schep met een downhill fiets op een dirt baan die er totaal niet kunnen fietsen, maar alleen dp volspammen met het verraden van alle spots!
Intense 951

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do mar 15, 2007 8:30 pm

het was alleen maar positief bedoeld van remmie_dirt

maar als jij niet wilt dat de mensen op jullie dirts komen vind ik ook wel dat de rest daar wel rekening mee kan houden, en dan liever bijvoorbeeld zelf dirts gaan bouwen

maar laten we maar weer on topic gaan

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » do mar 15, 2007 8:37 pm

de eerste die het snapt! niet komen is 1! maar er niet over lullen is nog veel belangrijker!
Intense 951

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » do mar 15, 2007 9:27 pm

maar zo te zien heeft yare al een dirtspot, en die ziet er niet zo slecht uit ook.
Afbeelding

maar je wilt waarschijnlijk gewoon meer spots? Denk niet dat er erg veel valt te dirten. Weet zelf niet zo veel parkjes te liggen.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » do mar 15, 2007 9:32 pm

de 2 die ik ken:

-sweettrails, zoetermeer, ligt ook een fietscrossbaan naast, dus als je de trails zat bent kan je ook daarheen gaan

-a4 trails, rijswijk (weet iemand hoe ze erbij staan? een half jaar geleden was er maar 10 cm in het midden vd dirts waar geen gras lag)

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr mar 16, 2007 8:26 am

Jaaaaaaaaaaa, BIJ ONS

Sweettrails in Zoetermeer (naast snowworld)

Foto van de BBQ van afgelopen seizoen:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=8XPSLTYP

Hieronder staat de weblog

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » vr mar 16, 2007 10:26 am

hahaha, maar den deze zit de locatie dan ook prijs te geven zenne.
Seg woody nick, omdat je met een DH-bike bent mag je niet op de dirtrack of wat??? Die fietsen geraken ook wel id lucht hoor en dat weet ik uit ondervinding....
Maar je hebt ergens gelijk van die kleine mannen die gewoon komen zonder schop. Ze maken gebruik van je werk zonder het te herstellen maar ergens is het normaal he.
In plaats van hier zo te kakken had je beter diegene die je toen enerveerden is aangesproken en duidelijk uitgelegd wat het probleem is en wat ze hieraan kunnen doen. Dit helpt namelijk veel beter en dat weet ik ook weer uit ondervinding. Je moet het is proberen, wie weet staan ze de volgende dag met schop en kruiwagen aan je trail om je te helpen ;)
En laten we nu ophouden met op mekaar te kakken, we zouden beter wat samenwerken dan zouden er trails genoeg zijn voor iedereen :arms:

2roots
Contacteer:

Bericht door 2roots » vr mar 16, 2007 11:00 am

idd, eigenlijk horen we één familie te zijn, one love, BIKING :D
Pas op Woody Nick ik begrijp het wel hoor, wij hadden hier in Herent een Northshore trail gebouwd, en deze werd ook steeds afgebroken.
In Haasrode aan de schaatsbaan net het zelfde.
In Leuven stad proberen we hier en daar ook kleine dingetjes te bouwen en meestal zijn die ook naar de klote als we de volgende keer daar passeren :cry:
Maar als ik u zo hoor? amai toffe bikers daar in soesterberg:oops: Nu één ding is u gelukt, ik kom niet naar jullie spot ;) Maar goed dat er nog andere zijn :arms: waar je nog welkom bent als Biker.
De Groeten. Respect to all

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr mar 16, 2007 11:07 am

Nu gaan we weer over tot de orde van de dag: waar de topicstarter buiten zijn kunsten kan/mag vertonen.

Eenieder die nog loopt te zeiken hier, krijgt een waarschuwing en post wordt verwijderd.

Plaats reactie