Conditie Helmtrails
Moderator:Beheerders
-
Iemand enig idee of de dirts in Helmond alweer geshaped zijn?
Aantal weken geleden lag het er nogal erbarmelijk bij.........
F.
Aantal weken geleden lag het er nogal erbarmelijk bij.........
F.
Woet woet, dan zallek Mikey nog is bellen, kwestie van nog is op "visite" te mogen komen !!
'k denk dak binnenkort is 2 dagen verlof ga nemen, kwestie van er een lang weekend te verblijven (mits goedkeuring van Mikey)
-=camou=-
PS.:Misschien dat hier dan een meeting kan georganiseerd worden, want blijkbaar zijn er hier mensen die mij niet goed kennen ...
.
'k denk dak binnenkort is 2 dagen verlof ga nemen, kwestie van er een lang weekend te verblijven (mits goedkeuring van Mikey)
-=camou=-
PS.:Misschien dat hier dan een meeting kan georganiseerd worden, want blijkbaar zijn er hier mensen die mij niet goed kennen ...

-
-
Ermmzz daar weet ik niks van !ColinStoltzLTD schreef:trouwens cammo van dirte 19 hebben jullie die dvd al van de abflughalle al een tijdje gelede toen was ik er ook bij een witte suburban heb ik
Is er de laatste Dirt-contest gefilmd geweest ofzo ?

Meer uitleg over de dvd a.u.b .

Kannek is rondvragen bij ons in de groep.
-=camou=-
- King Zeus @ DirtE19
-
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
- King Zeus @ DirtE19
Ten eerste ; tegen wie heb je het eigenlijk sven ? want je refereert naar Niemand ... .Sven schreef:
Ongelofelijk. Is dit je normale taalgebruik?
Wat een onzin. Allebei PB. Lees allebei de policy door.
Ten 2de ; bedoel je dat afkortingen (chat-taal) niet mag ?
-=camou=-
PS.: Wat is het volgende dat men gaat verplichten ?--> verplicht een sticker van DP op je helm/fiets plakken om lid te zijn op de site ofzo ??

-
jep het is egt zo 1 mei dirt jam op de a4 IK KEN DE TRAILS ZELF NIET HEB HET GEHOORD VAN SJORS VAN www.sdgbikesports.nl 

dit is dus de a4....
http://www.youtube.com/watch?v=t6mu5F4wqqo
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3075355500
http://www.youtube.com/watch?v=t6mu5F4wqqo
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3075355500
Loud, mean, fast & dirty
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
omg sven, snap jij het begrip van een geintje niet. Welkom in het jaar 2007Sven schreef:
Ongelofelijk. Is dit je normale taalgebruik?
Wat een onzin. Allebei PB. Lees allebei de policy door.
Ik weet wat ik heb gezegt, en zo speciaal was dat niet. Maar belijkbaar gaat dat al tever
Gezocht: Mod 50-
(ook dat was grappig bedoeld he Sven ?! Straks ook nog een ban aan me broek hangen als ik die niet al heb)
Ontopic:
De trails gaan er steeds beter uit zien. Elke dag nieuwe veranderingen iig

dual suspension koning
ColinStoltzLTD schreef:jep het is egt zo 1 mei dirt jam op de a4 IK KEN DE TRAILS ZELF NIET HEB HET GEHOORD VAN SJORS VAN www.sdgbikesports.nl
De 1e zal in Mei worden gehouden op de A4
de 1e jam ergens in mei, das iets anders als de jam op 1 mei

-
- Contacteer:
1 Mei is er GEEN jam geweest op de A4 trails. Een paar bmxers hadden afgesproken om te gaan rijden en uiteindelijk zijn er toch heel veel mensen opkomen dagen met een BBQ. Dit waren groten deels ouwe locals.
Over het rijden op de A4 trails uuh ja met alle respect vor MTBers. Maar het is gemaakt door BMXers en gereden door BMXers. locals proberen deze spot levend te houden. Dus kijk uit als je daar heen gaat, het is klei zand wat snel afbrokkelt. Alles is ook snel kapot.
ff Mikey bellen? Hebben we het dan er Mike MountainBike uit Hellmond?..haha
Over het rijden op de A4 trails uuh ja met alle respect vor MTBers. Maar het is gemaakt door BMXers en gereden door BMXers. locals proberen deze spot levend te houden. Dus kijk uit als je daar heen gaat, het is klei zand wat snel afbrokkelt. Alles is ook snel kapot.
ff Mikey bellen? Hebben we het dan er Mike MountainBike uit Hellmond?..haha