http://www.littermag.com/techno/08chase/08chase.html
Ik krijg het er persoonlijk erg warm van

Moderator:Beheerders
Jongens hier is de PB functie voor uitgevonden2xdbikeZ Chiel schreef:Tsja... das een goeie...
Ik heb een beetje last van , dat een week maar 7 dagen heeft, en ik heb dingen te doen voor 8 ! ken je dat ?![]()
Maar wie weet.... moeten zekers weer eens afspreken..
Heb de commentaar niet gelezenSteelhead Rider schreef:Staat erbij dat de vork op 50 staat heh..camouflage schreef:Is wel mooi,
En zo te zien hebben ze die vork op 80 MM gezet .
Verder zeker vet ding!
mja, idd. ik vraag me af hoeveel dervan echt nog nodig is, en hoeveel 'm eigenlijk doet om toch maar het ding een mountainbike te kunnen noemen.camouflage schreef:Heb de commentaar niet gelezenSteelhead Rider schreef:Staat erbij dat de vork op 50 staat heh..camouflage schreef:Is wel mooi,
En zo te zien hebben ze die vork op 80 MM gezet .
Verder zeker vet ding!, maar ff gekeken naar de pics .
op eerste zicht leek het 80, maar blijkbaar is het 50..., bij deze dus rechtgezet door steelhead![]()
-=camou=-
PS.:Dan vind ik het pers. wel dom, om dan nog een verende vork te steken, maar tja, ieders zijn eigen keuze eh .
MarketingDrooze @ DirtE19 schreef:mja, idd. ik vraag me af hoeveel dervan echt nog nodig is, en hoeveel 'm eigenlijk doet om toch maar het ding een mountainbike te kunnen noemen.camouflage schreef:Heb de commentaar niet gelezenSteelhead Rider schreef: Staat erbij dat de vork op 50 staat heh..
Verder zeker vet ding!, maar ff gekeken naar de pics .
op eerste zicht leek het 80, maar blijkbaar is het 50..., bij deze dus rechtgezet door steelhead![]()
-=camou=-
PS.:Dan vind ik het pers. wel dom, om dan nog een verende vork te steken, maar tja, ieders zijn eigen keuze eh .
hij rijdt waarschijnlijk even vrolijk met een singlespeed freecoaster hub en een vaste vork, maarjah, dan is't idd gewoon nen bmx