Plekken in Rotterdam?
Moderator:Beheerders
-
Binnenkort verhuis ik naar Rotterdam (kralingen) en vroeg me af of er leuke spots zijn? Ik ben een beginner en wil vooral mijn techniek wat opvijzelen (bunnyhops, springen etc.). Onderaan de erasmus brug heb ik al wat leuke bultjes gezien 

-
BiKeRbOi schreef:Blaak idd, maar dat is wel glad, en skateland (maar daar mag je alleen donderdagavond in met de fiets)
en voor de rest zat street spots
Blaak is best te rijden als het warm weer is en het rubber van je banden dus lekker veel grip heeft.
Skateland is op donderdagavond niet normaal druk. Paar maanden geleden kon je daar echt je reet niet keren.
Rotterdam stikt van de goede streetspots. Je moet ze alleen even weten te vinden. We hadden het er van de week over om daar ook maar weer eens naartoe te gaan. Is weer eens wat anders dan dirt

wij zijn van plan om zondag naar rotterdam te gaan om te streeten, dus wie zin heeft mag ook mee komensherlock schreef:Rotterdam stikt van de goede streetspots. Je moet ze alleen even weten te vinden. We hadden het er van de week over om daar ook maar weer eens naartoe te gaan. Is weer eens wat anders dan dirt

EDIT: het schijnt slecht weer te worden zondag

de verwachting voor de regio/plaats: Rotterdam
zondag 22-07
minimum temperatuur: 13°C
maximum temperatuur: 19°C
ochtend:
middag:
avond: