Vandaag was ik weer eens bij de dirts in Soesterberg/Soesterhoogt om ff te biken, maar was een beetje teleurgesteld vanwege het feit dat er blijkbaar mensen zijn die zo nodig al hun rommel daar achter moeten laten...
Dus mijn verzoek aan deze mensen is om je rotzooi gewoon mee te nemen, ook al vind je het milieu niet belangrijk, maar doe het dan voor een ander, want die rommel zou natuurlijk als gevolg kunnen hebben dat de gemeente Soest straks alles plat gooit....zou toch ook erg jammer zijn....
Dat wilde ik ff kwijt.
Alvast bedankt.
ERG JAMMER...
Moderator:Beheerders
-
Afval
Heey ja ik kom ook heel vaak in soesterberg ben in de vakantie weggeweest en toen ik er vorige week voor het eerst weer kwam was het egt een teringzooi flesjes chipszakken alles!!!dus mensen ruim het idd ff op!!!!!
Ik denk eerlijk gezegt niet dat dit helpt jongens.
Bij mijn local trails ligt ook vaak zat 'teringzooi', als bierblikjes en chipszakjes, maar wat ik dan zie, zijn voetstappen in de landingen en schansen en geen bandensporen. Ik denk dat de meeste schade wordt aangedaan door niet-bikers en die zijn natuurlijk veel moeilijker te bereiken.
Bij mijn local trails ligt ook vaak zat 'teringzooi', als bierblikjes en chipszakjes, maar wat ik dan zie, zijn voetstappen in de landingen en schansen en geen bandensporen. Ik denk dat de meeste schade wordt aangedaan door niet-bikers en die zijn natuurlijk veel moeilijker te bereiken.

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com