ERG JAMMER...

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Raffie
ERG JAMMER...

Bericht door Raffie » zo sep 09, 2007 12:03 am

Vandaag was ik weer eens bij de dirts in Soesterberg/Soesterhoogt om ff te biken, maar was een beetje teleurgesteld vanwege het feit dat er blijkbaar mensen zijn die zo nodig al hun rommel daar achter moeten laten...
Dus mijn verzoek aan deze mensen is om je rotzooi gewoon mee te nemen, ook al vind je het milieu niet belangrijk, maar doe het dan voor een ander, want die rommel zou natuurlijk als gevolg kunnen hebben dat de gemeente Soest straks alles plat gooit....zou toch ook erg jammer zijn....

Dat wilde ik ff kwijt.

Alvast bedankt.

gideon

Bericht door gideon » zo sep 09, 2007 9:52 am

Helemaal mee eens!! RUIM JE T.RINGZOOI OP!!
kleine moeite om je afval even in een plastic tasje te stoppen en mee te nemen...

ColinStoltzLTD

Bericht door ColinStoltzLTD » zo sep 09, 2007 10:15 am

jaa dan voel je jezelf ook beter... als dat je alles maar laat rondslingeren... denk is na over de gevolgen :x ;)
tijd is relatief..

Razor0
Contacteer:

Afval

Bericht door Razor0 » zo sep 09, 2007 8:46 pm

Heey ja ik kom ook heel vaak in soesterberg ben in de vakantie weggeweest en toen ik er vorige week voor het eerst weer kwam was het egt een teringzooi flesjes chipszakken alles!!!dus mensen ruim het idd ff op!!!!!
"Lets ride BITCHES'
:: FSD-Bikers | my pinkbike album ::

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » zo sep 09, 2007 9:12 pm

Ik denk eerlijk gezegt niet dat dit helpt jongens.
Bij mijn local trails ligt ook vaak zat 'teringzooi', als bierblikjes en chipszakjes, maar wat ik dan zie, zijn voetstappen in de landingen en schansen en geen bandensporen. Ik denk dat de meeste schade wordt aangedaan door niet-bikers en die zijn natuurlijk veel moeilijker te bereiken. :cry:
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

Plaats reactie