BIKE GEJAT!!!
Moderator:Beheerders
Beste mede bikers,
MIJN BIKE IS GEJAT!!!
Gisteravond (donderdag 27-09) is dit gebeurt tussen 20.42 en 20.45 op de Veemarktstraat 97 voor Caer Boardsports in Groningen. Ik heb de dader niet gezien en mijn fiets stond dus 2 a 3 min niet op slot ( ff naar binnen om iets af te rekenen, snel, snel, je kent het wel, niet handig)
Het gaat om de volgende dirt/street bike:
Algemene beschrijving:
Het gaat over een hoogglans zwarte hardtail met goud kleurig opschrift en goud kleurige naven. Bijna alles is glans zwart, behalve de onderkant van de voorvork (alleen sluit mechanisme), de binnepoten, de remhendel en remklauw. Deze zijn zilver grijs.
Specifieke details:
Frame: NOX Flipper (zwart met goud opschrift)
Voorvork: Marzocchi Dirt Jumper 2 uit 2003 (reserve voorvork, wel
wat ouder dus)
Velgen: Double Tracks
Naven: Hope Pro 2 (goud)
Banden: Holly Rollers
Cranks: Truvatif Stylo
Pedals: NS leg eaters
Remmen: Magura Luise (zilver grijs) en alleen achter
Zie ook de foto (alleen de voorvork is dus anders en er zit geen voorrem meer op) Kom je deze nou tegen op straat of op het internet laat het me
please zsm weten dan ga ik ff me ding bij hem doen (zelf actie ondernemen mag natuurlijk altijd, mits je iets voor mij overhoud ;-/)
Houd alsjeblieft je ogen en oren open, ik moet die fiets terug hebben
anders wordt ik gek!!!!
Thanks gasten!
Laters,
Crispijn
Phone: 0031614316807
E-mail: crispijn@bikepark.nl
http://i4.pinkbike.com/photo/1280/pbpic1280737.jpg
MIJN BIKE IS GEJAT!!!
Gisteravond (donderdag 27-09) is dit gebeurt tussen 20.42 en 20.45 op de Veemarktstraat 97 voor Caer Boardsports in Groningen. Ik heb de dader niet gezien en mijn fiets stond dus 2 a 3 min niet op slot ( ff naar binnen om iets af te rekenen, snel, snel, je kent het wel, niet handig)
Het gaat om de volgende dirt/street bike:
Algemene beschrijving:
Het gaat over een hoogglans zwarte hardtail met goud kleurig opschrift en goud kleurige naven. Bijna alles is glans zwart, behalve de onderkant van de voorvork (alleen sluit mechanisme), de binnepoten, de remhendel en remklauw. Deze zijn zilver grijs.
Specifieke details:
Frame: NOX Flipper (zwart met goud opschrift)
Voorvork: Marzocchi Dirt Jumper 2 uit 2003 (reserve voorvork, wel
wat ouder dus)
Velgen: Double Tracks
Naven: Hope Pro 2 (goud)
Banden: Holly Rollers
Cranks: Truvatif Stylo
Pedals: NS leg eaters
Remmen: Magura Luise (zilver grijs) en alleen achter
Zie ook de foto (alleen de voorvork is dus anders en er zit geen voorrem meer op) Kom je deze nou tegen op straat of op het internet laat het me
please zsm weten dan ga ik ff me ding bij hem doen (zelf actie ondernemen mag natuurlijk altijd, mits je iets voor mij overhoud ;-/)
Houd alsjeblieft je ogen en oren open, ik moet die fiets terug hebben
anders wordt ik gek!!!!
Thanks gasten!
Laters,
Crispijn
Phone: 0031614316807
E-mail: crispijn@bikepark.nl
http://i4.pinkbike.com/photo/1280/pbpic1280737.jpg

niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven.
Zwaar naatje voor je, ik zal een oogje in´t zeil houden voor je!
Het gaat dus om deze

ps. een close up foto zou geen kwaad kunnen, om te voorkomen dat er een hetse ontketent wordt tegen iedere zwarte dirt/street bike in de omgeving!
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
- MTB Addict
dat is zo kut he! hoop dat je hem terug vind, kans is klein denk ik.
ik was bij de bakker, zette mijn dirtbike tegen een glazen wand, ik stond er praktisch 2 meter vanaf. ik keek heel ff om, keek weer terug en ja hoor, weg fiets
blijf marktplaats enzo checken! daar willen ze nog wel eens opduiken!
ik was bij de bakker, zette mijn dirtbike tegen een glazen wand, ik stond er praktisch 2 meter vanaf. ik keek heel ff om, keek weer terug en ja hoor, weg fiets

Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
Thanks gasten voor de support! En het posten van de foto!
Ik heb zelf wel een close-up gemaakt en rond gemaild en aan de politie gegeven, ben alleen niet echt een held met foto's plaatsen op DP. Maar er rijd maar 1 NOX Flipper in het noorden rond, helemaal met goude hope naven dus dat scheelt....
Net aangifte gedaan, ze kunnen natuurlijk niks maar goed, voor je eigen gevoel he.
Keep you posted!
Ik heb zelf wel een close-up gemaakt en rond gemaild en aan de politie gegeven, ben alleen niet echt een held met foto's plaatsen op DP. Maar er rijd maar 1 NOX Flipper in het noorden rond, helemaal met goude hope naven dus dat scheelt....
Net aangifte gedaan, ze kunnen natuurlijk niks maar goed, voor je eigen gevoel he.
Keep you posted!
Laatst gewijzigd door Cr!p op vr sep 28, 2007 1:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
bike
Echt zo zonde he echt
Dat is ook echt een van de vetste bikes die ik gezien heb gewoon echt een mooi ding ik hoop echt dat je hem terug vindt !!
Succes!!

Succes!!
- Apocalypse
-
als je het slim speelt stap je op die gozer af die hem gejat heeft en maak je kennis met hem, probeer wat te weten te komen over hem, zodat de politie hem makkelijker kan oppakken 

live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/
http://remmiedirt.pinkbike.com/
-
- Contacteer:
jaa dehs nou het grote probleem deh hij nie weet wie het gedaan heeft.remmie_dirt schreef:als je het slim speelt stap je op die gozer af die hem gejat heeft en maak je kennis met hem, probeer wat te weten te komen over hem, zodat de politie hem makkelijker kan oppakken

anders had hij z,n fiets denk ik alang terug gehad.

ltr

-
ik woon wel in ieper maar als ik hem eens tegenkom wat best kan want dag van vandaag gaan ze overal , dan zal ik hem zeker terug pikken voor je en zend ik je een mail om hem op te komen halenCr!p schreef:Thanks gasten voor de support! En het posten van de foto!
Keep you posted!
ik haat die domme dieven !!!

dont be scared to fall down ! Or else quit the sport 

-
blijkbaar zijn ze in trek
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... =&p=440249
Anyway, kut om te horen Crispijn.
Ook ik zal mijn ogen en oren open houden.
Het is goed mogelijk dat de dader(s) de fiets zullen aanbieden in onderdelen. Hou daarom de verschillende sites in de gaten of 1 van de onderdelen voorbij komt. Ik denk dat de dader(s) hier misschien ook wel komen, of iig ergens opmerken of zullen lezen dat jij de fiets zoekt. Wat misschien resulteert in dat ze een zich een tijdje gedeisd houden cq niet willen opvallen.
iig, zorg dat je de specifieke details goed op een rijtje hebt, en verspreid deze onder mensen waarvan jij weet waar je wat aan hebt. Het heeft geen zin als de dader(s) deze zo van 't internet kunnen lezen. Hou dus wat specifieke info achter de hand
Probeer na te gaan.
Hebben mensen op straat niks gezien die dag? De mensen in de winkel of de winkel ernaast of tegenover? Wie waren daar allemaal, is jouw iets opgevallen? Zouden er plekken zijn waar de fiets weer op zou kunnen duiken (skatepark's o.i.d)
hoe dan ook.
waardeloze actie.
Heb je mijn ex-vork nog btw? (zocchi dj1)
Groeten Jasper (van Schiphol, remember)

http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... =&p=440249
Anyway, kut om te horen Crispijn.
Ook ik zal mijn ogen en oren open houden.
Het is goed mogelijk dat de dader(s) de fiets zullen aanbieden in onderdelen. Hou daarom de verschillende sites in de gaten of 1 van de onderdelen voorbij komt. Ik denk dat de dader(s) hier misschien ook wel komen, of iig ergens opmerken of zullen lezen dat jij de fiets zoekt. Wat misschien resulteert in dat ze een zich een tijdje gedeisd houden cq niet willen opvallen.
iig, zorg dat je de specifieke details goed op een rijtje hebt, en verspreid deze onder mensen waarvan jij weet waar je wat aan hebt. Het heeft geen zin als de dader(s) deze zo van 't internet kunnen lezen. Hou dus wat specifieke info achter de hand

Probeer na te gaan.
Hebben mensen op straat niks gezien die dag? De mensen in de winkel of de winkel ernaast of tegenover? Wie waren daar allemaal, is jouw iets opgevallen? Zouden er plekken zijn waar de fiets weer op zou kunnen duiken (skatepark's o.i.d)
hoe dan ook.
waardeloze actie.
Heb je mijn ex-vork nog btw? (zocchi dj1)
Groeten Jasper (van Schiphol, remember)
Ook ik hou m'n ogen open of ik wat voorbij zie komen.. Woon ook in Groningen!
Niet direct wanhopen, een half jaar geleden is bij een maat van me z'n racefiets uit studentenhuis gejat..
Paar weken later werd een junk van z'n bed gelicht door de Politie en troffen daar ook zijn racefiets in huis aan! Die heeft ie dus mooi wel terug nu..
wie weet....
Niet direct wanhopen, een half jaar geleden is bij een maat van me z'n racefiets uit studentenhuis gejat..
Paar weken later werd een junk van z'n bed gelicht door de Politie en troffen daar ook zijn racefiets in huis aan! Die heeft ie dus mooi wel terug nu..
wie weet....
MTB: Cannondale Scalpel
RACE: Trek 1.2
ROAD: Cannondale Street
RACE: Trek 1.2
ROAD: Cannondale Street
YES HEB HEM VANDAAG TERUG GEVONDEN!!!
Was vandaag gaan zoeken in de buurt van plaats delict, en na twee uur zoeken zag ik hem staan op een binnenplaats van drie flat woningen.
Politie gebeld en toen opgehaald. (ook nog de waarschijnlijke daders tegen gekomen maar dat is een langer verhaal...), alleen ketting gebroken (stuip trekking van me bike denk ik
) en wat extra crashes maar niks groots.
Heb ook nog een soort van idee wie het gedaan heeft
Die gaan we binnekort nog ff opzoeken denk ik HEHE...
Maaru aan iedereen: NOGMAALS THANKS FOR THE SUPPORT!!!
En Ow ja als je de fiets nu ziet fietsen die gozer er niet af trappen he
Wie weet tot a.s. weeken tijdens de Red Bull Backyard Diggers in Groningen!!! YES BIKEN!!!
Loaters,
Crispijn
Was vandaag gaan zoeken in de buurt van plaats delict, en na twee uur zoeken zag ik hem staan op een binnenplaats van drie flat woningen.
Politie gebeld en toen opgehaald. (ook nog de waarschijnlijke daders tegen gekomen maar dat is een langer verhaal...), alleen ketting gebroken (stuip trekking van me bike denk ik

Heb ook nog een soort van idee wie het gedaan heeft

Maaru aan iedereen: NOGMAALS THANKS FOR THE SUPPORT!!!
En Ow ja als je de fiets nu ziet fietsen die gozer er niet af trappen he

Wie weet tot a.s. weeken tijdens de Red Bull Backyard Diggers in Groningen!!! YES BIKEN!!!
Loaters,
Crispijn