T-Mobile Xtreme Playgrounds 20-04

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
RM07
Contacteer:
T-Mobile Xtreme Playgrounds 20-04

Bericht door RM07 » vr apr 11, 2008 8:17 am

Achtung Dirters,

check: www.t-mobile-playgrounds.de

zondag 20 april - Duisburg (D) met o.a. Lance McDermott, Timo Pritzel en John Cowan!

Afbeelding
'unleash the beast'

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » vr apr 11, 2008 10:54 am

3 kwartier rijden vanaf hier, ff'tjes overleggen :arms:

RM07
Contacteer:

Bericht door RM07 » vr apr 18, 2008 7:15 pm

..meneer 'Chopper' - in z'n paspoort bekend als Grant Fielder is also in da house! is ff loeren of die z'n groene DS bij zich heeft?
'unleash the beast'

Dennis Katinas
Contacteer:

Bericht door Dennis Katinas » vr apr 18, 2008 8:48 pm

Ik ga er heen :o als journalist en fotograaf, wel "werken" dus :lol: ga morgen middag alvast even kijken of ik er in kan komen om te zien hoe het er bij staat :evil:

Dennis Katinas
Contacteer:

Bericht door Dennis Katinas » ma apr 21, 2008 3:35 pm

Yooooo mensen! :o

Het was ziek! zo vet! wie waren er nog meer? Ik had dat blauwe shirt aan met de tekst : I'm the king of fucking everything :angelnot:

het was lache toen ik daar kwam, maar dat werd snel anders, want eerst kreeg ik geen fotopas, maar toen ik overal door de bewaking probeerde te breken :evil: wat onmogelijk was, en na veel zeuren gaven ze me dan toch een fotopas. :lol:
Ze hadden me daarover trouwens van te voren gemaild, maar was duits, dus daar begriep :bandana: ik geen ruk van ;)

Voordat ik die pas kreeg was de moed weggezakt dus heb ik toen maar een interview gedaan met Paul Bass, was erg cool, wat helemaal cool was is dat hij toen ook nog won, dus denk dat ik wel een redelijk compleet verhaaltje kan samenstellen. Ook nog wat vette foto's gemaakt, echt super dagje gehad!

Foto's komen 1 deze dagen wel:)
Afbeelding

26e drachten! be there!

Dennis

RM07
Contacteer:

Bericht door RM07 » ma apr 21, 2008 7:36 pm

Yep, was super! ..lekker zonnetje daar buiten in de 'zuip- en vreet area' en binnen woeste jump actie! wat wil je nog meer?

alleen het gezeik over camera's was sucks - kreeg ook m'n cheape EOS 350d spiegelreflex niet mee naar binnen? ..werd aangemerkt als zijnde een profi-Kamera???? oftewel kon 'm dus weer in de kar droppen! Schade, had graag de agressieve sprongen van BMX'r Ryan Guettler vastgelegd op de gevoelige plaat!
'unleash the beast'

Plaats reactie