spots en dirters gezocht in aalst(o-vl) ! !!

Dirt, street of flatland fietsen met 26", 24" of 20" wielen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
mistermusick
spots en dirters gezocht in aalst(o-vl) ! !!

Bericht door mistermusick » do jul 17, 2008 4:58 pm

ik verhuis binnenkort naar aalst
ik ben op zoek naar goede spots en andere bikers . . .
iemand ? ? ?
8)

rdcL.be

Bericht door rdcL.be » do jul 17, 2008 10:40 pm

Erondegem - dikke 6 kilometer drbuiten

Zit veel in Aalst, maar nog bijna niks bereden, en ik ken er zelf ook nog niemand op meer dan 20".

D'r is een skaytparkje op het sportterrein bij het park, maar geen idee of da populair is onder bikers. Street is naart schijnt nogal fishy, als ze u spotten voor de bibliotheek bijvoorbeeld, kunt ge ambras krijgen...

Staan een deel redelijk ruige dirts naast de Leirekensroute. Die begint achter het station, loopt langs het zwembad en dan wa verder liggen ze rechts van da pad, redelijk duidelijk.

Ik geloof da er plannen zijn voor een pak dirts in of tegen Erembodegem, maar ik ben eigelijk te lui om het weer op te zoeken, en d'r is toch al zolang heisa over da ik het dus niemeer volg.

Post trouwens ook is op mtb.be in het freerideforum, daar zitten er waarschijnlijk meer. en als ge niet vies zijt van bmxers - maar misschien kent ge ze al - www.oilsjt.be. Ligt blijkbaar plat voor 't moment.
Save traffic, drop vowels

DirtE
Contacteer:

Bericht door DirtE » wo jul 23, 2008 10:34 am

wetteren en schellebelle en serskamp ligge goede trails nu een aalst naar schellebelle een 20 minuutjes fietsen (kga soms met den dirtbiek naar aalst gaan streten ) is goed te doen allemaal
Live 2 Ride & Ride 2 Live

Plaats reactie