Park en Street film
Moderator:Beheerders
Zo te zien aan de trailer komt er een hele mooie Park en Street mtb film aan.
Staat wel weer een keer goed zo tegen over al die slopestyle en dirt films.
Everywhere The Movie
Staat wel weer een keer goed zo tegen over al die slopestyle en dirt films.
Everywhere The Movie
-
-
de tricks van slopestyle zijn echter wel 5 tot 20 jaar oude tricks van street. Maar het is natuurlijk wel in de natuur en met een grotere fiets dus dan mag hetBiKeRbOi schreef:slopestyle is gewoon de biggie versie van street![]()
meeste tricks komen iig overeen, alleen de locatie is anders, slopestyle is speciaal daarvoor gebouwd en bij street zoek je je eigen lines, en slopestyle is net een stapje 'extremer'
niet echt; 360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manualFry schreef:de tricks van slopestyle zijn echter wel 5 tot 20 jaar oude tricks van street. Maar het is natuurlijk wel in de natuur en met een grotere fiets dus dan mag hetBiKeRbOi schreef:slopestyle is gewoon de biggie versie van street![]()
meeste tricks komen iig overeen, alleen de locatie is anders, slopestyle is speciaal daarvoor gebouwd en bij street zoek je je eigen lines, en slopestyle is net een stapje 'extremer'
al die shit zie je ook bij street van nu.
street is tog meer technical, slopestyle is meer biggie
i love both

alhoewel, ik vind street dan net iets vetter omdat je daar echt zelf creatief moet zijn voor je lines ipv dat het speciaal daarvoor is gebouwd, en voor street heb je meer skills nodig omdat je zelf alles moet doen ipv dat er bijv een grote dirt staat als stepup
360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manual zijn tricks die je al zag in de jaren 90 in BMX videos. Maar zoals ik al zei, slopestyle heeft lastiger terrein, grotere fietsen dus het is wel leuk om zien dat ze die tricks ook in freeride slopestyle dingen kunnen uitvoeren.BiKeRbOi schreef:niet echt; 360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manualFry schreef:de tricks van slopestyle zijn echter wel 5 tot 20 jaar oude tricks van street. Maar het is natuurlijk wel in de natuur en met een grotere fiets dus dan mag hetBiKeRbOi schreef:slopestyle is gewoon de biggie versie van street![]()
i love both
alhoewel, ik vind street dan net iets vetter omdat je daar echt zelf creatief moet zijn voor je lines ipv dat het speciaal daarvoor is gebouwd, en voor street heb je meer skills nodig omdat je zelf alles moet doen ipv dat er bijv een grote dirt staat als stepup
true, maar als je vergelijkt met de mtb street scene danFry schreef:360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manual zijn tricks die je al zag in de jaren 90 in BMX videos. Maar zoals ik al zei, slopestyle heeft lastiger terrein, grotere fietsen dus het is wel leuk om zien dat ze die tricks ook in freeride slopestyle dingen kunnen uitvoeren.BiKeRbOi schreef:niet echt; 360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manualFry schreef: de tricks van slopestyle zijn echter wel 5 tot 20 jaar oude tricks van street. Maar het is natuurlijk wel in de natuur en met een grotere fiets dus dan mag het
i love both

als je bmx met mtb vergelijkt zal het nivo van bmx altijd wel hoger zijn :P
Op die manier ja, ik was biken in het algemeen aan het beschouwen.BiKeRbOi schreef:true, maar als je vergelijkt met de mtb street scene danFry schreef:360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manual zijn tricks die je al zag in de jaren 90 in BMX videos. Maar zoals ik al zei, slopestyle heeft lastiger terrein, grotere fietsen dus het is wel leuk om zien dat ze die tricks ook in freeride slopestyle dingen kunnen uitvoeren.BiKeRbOi schreef: niet echt; 360 drops, tailwip drops, barspin (air) to manual
i love both
alhoewel, ik vind street dan net iets vetter omdat je daar echt zelf creatief moet zijn voor je lines ipv dat het speciaal daarvoor is gebouwd, en voor street heb je meer skills nodig omdat je zelf alles moet doen ipv dat er bijv een grote dirt staat als stepup![]()
als je bmx met mtb vergelijkt zal het nivo van bmx altijd wel hoger zijn :P
- MTB Addict