Nu, is 24inch echt zoveel beter dan 26inch? Want anders kan je ook naar Blk Mrkt of een suburban 26" gaan.
Graag wat reacties.
Suburban 24":

Capital:

Blk mrkt Riot:

Suburban 26":

Moderator:Beheerders
In de spins merk je zeker verschil.Chmod schreef:in de spins moet er toch een verschil zijn?
maar black market is gewoon de shit weetjeTuup J schreef:Alles wat met black market heeft te maken vind jij fantastisch.b-dirt schreef:blk mrkt riot zeker die spint vind ik beter dan bijna alle 24"en 26" wil je het ervaren dan moet je een keer komen kijken bij een street meeting
ik geef staalhoofd gelijk, ga voor 20" of voor 26", 24" is een zinloze tussenstap.Steelhead Rider schreef:Waarom zou je jezelf het zo makkelijk maken? Ga dan 20" rijden ipv 24", ik rijd 26" omdat het ik het kan.
moet wel kunnen als je em goed opbouwt (hele lage stare vork: Planet-X Knifen, HS-33 achterrem, Disc voor, laag breed stuurtje, medium of long stem)fs180 schreef:misschien voor jullie een rare vraag maar
kun je met bv die capital (mits je er remmen op gooit) simpel trial werk doen?
Je hebt het al een paar keer over stabiliteit in combinatie met 26". Ik ben van mening dat mijn fiets met 24" veel stabieler is dan met 26". Dit vind ik juist een van de belangrijkste redenen waarom ik met 24" rij.BiKeRbOi schreef: en je hebt de stabiliteit van 26" niet, dus je hebt eigenlijk niks :P